obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Travel Channel, Fine Living en Food Network stoppen in Benelux
Sokje
https://www.totaaltv.nl/nieuws/travel...n-benelux/

Weer twee zenders die verdwijnen die Caiway nu doorgeeft.

Er zijn de laatste jaren zoveel zenders verdwenen dat het echt weleens tijd wordt voor een prijsverlaging van alle televisie pakketten.

Het zenderaanbod wordt steeds meer uitgekleed.

Voordeel is wel dat Caiway nu meer ruimte krijgt om zijn achterstand in het aantal HD kanalen weer een beetje in te halen.
 
robosoft
Graag dan BBC4 in het basispakket.
 
Bordewolf
Dit zijn drie kanalen die ingezet gaan worden voor Eurosport 3 t/m 6 (o.a. Olympische spelen).

Er is veel geld verloren gegaan bij Discovery aan het inkopen van rechten voor OS en voetbal....

Inderdaad dit zijn weer drie HD-kanalen minder die vervangen kunnen worden. En er was er al één verdwenen!

Het zou Caiway sieren om eind januari de boel goed op te schudden en alles wat maar enigszins naar HD kan ook naar HD te zetten tesamen met een uitrol van de nieuwe Multiscreen met 4K kanalen!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Ook TV5 Europe maakt de eerste stappen.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ook-tv...ne-verder/

Er wordt gewoon teveel betaald aan de NPO en Fox Sport. Daar worden nu andere zenders de dupe van. Ook 192 TV denkt al aan stoppen vanwege steeds lagere vergoeding.
Tijd voor een flinke prijsverlaging bij Caiway bij de steeds kaler wordende televisie pakketen.
 
Bordewolf
Ergens ben ik wel blij met deze ontwikkeling. Overigens TV5 zou ik wel jammer vinden.

Maar al die zenders waar normaal toch geen hond naar kijkt mogen er van mij wel af.
Ga maar terug naar 50 zenders en een aantal Premium zenders.

Wat me verbaasd is de RTL's en de Talpa's van deze wereld door hoge doorgiftevergoedingen te vragen (voor veelal pulp wat ze brengen tegenwoordig) de markt opsoeperen.
Je houdt straks alleen RTL en Talpa over met de zoveelste talentenjacht of dansprogramma. Deze zenders zijn met hun eigen ondergang bezig en geven Netflix de schuld, terwijl ze zelf pulp brengen en kwaliteitszenders hierdoor wegdrukken.
Gewijzigd door Bordewolf op 01 december 2018, 16:15
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Cees

Quote

robosoft schreef:

Graag dan BBC4 in het basispakket.


En dan graag in HD!
 
Sokje
Ziggo heeft in ieder geval vandaag weer 2 HD zenders toegevoegd aan zijn aanbod en Caiway slaapt weer rustig verder....
https://www.totaaltv.nl/nieuws/meer-h...ij-ziggo3/
 
maildeamon
joepie zullen we wel weer moeten betalen want er zijn zenders weg....ja zo werkt het bij caiway
 
Sokje
Tot nu toe zijn er meer zenders verdwenen de afgelopen twee jaren dan dat er bij zijn gekomen in HD.
Ik verwacht eerder een prijsverlaging bij Caiway.
 
maildeamon
jij snap het niet bij caiway is het meer betalen voor steeds minder.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Travel Channel, Fine Living en Food Network stoppen in Benelux', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
channel 4 TV's met ingebouwde Tuners : 3 31 aug 2017
Disney Channel dual audio op Cogas netwerk. Abonnementen : 2 30 mei 2015
Food Network HD ( kanaal 421) Digitale radio of televisie storing : 7 20 aug 2014
Storing National Geographic Channel Algemeen : 6 03 dec 2013
National Geographic Channel ontvangst Slecht Algemeen : 7 18 sep 2012
Advertentie