obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen App op iMac desktop
Bakstenen
Schiet mij maar weer lek,denk ,laat ik eens op Twitter de vraag stellen welk pakket ik dan moet hebben om tv op vakantie te kijken,ik geef aan waar ik woon,maar mijnheer u kan gewoon interactieve tv kijken.
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Nu nog aan de praat zien te krijgen,wachtwoord en inlogcode staat op mycaiway,gevonden helaas incorrecte codes,wordt vervolgd
 
Bob
Volgens mij kan niemand inloggen. Een kennis van mij heeft 4 weken geleden het nieuwe pakket geinstalleerd en kan ook niet inloggen op webtv.caiway.nl met zijn gebruikersnaam en wachtwoord. Is er iemand die dit wel kan.
 
Bakstenen
Ik ben er mee bezig,laat weten hoe dit gaat,op mijn smartphone kan ik nu wel kijken,maakte een foutje,had de verkeerde app gedownload


Bob schreef:

Volgens mij kan niemand inloggen. Een kennis van mij heeft 4 weken geleden het nieuwe pakket geinstalleerd en kan ook niet inloggen op webtv.caiway.nl met zijn gebruikersnaam en wachtwoord. Is er iemand die dit wel kan.

Gewijzigd door Bakstenen op 05 september 2019, 16:31
 
Bakstenen
Op de smartphone en Ipad werkt het,moet wel zeggen dat je beter je vraag op Twitter kan stellen,krijg gelijk antwoord,en tot nu toe goed geholpen.
 
Bordewolf

Bakstenen schreef:

Op de smartphone en Ipad werkt het,moet wel zeggen dat je beter je vraag op Twitter kan stellen,krijg gelijk antwoord,en tot nu toe goed geholpen.


Dat zal de oude Multiscreenapp zijn die niet meer wordt geupdate en waar iedereen al drie jaar tegenaan schopt.

De vernieuwde app is alleen toegankelijk voor nieuwe klanten of klanten met een nieuw pakket voorlopig.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen
Maakt mij niets uit,het werkt
 
Bob
Ik bedoel niet de multiscreen app, maar de interactieve tv App
Doet die het nu of doet ie het niet
 
Bakstenen
Ik denk dat je beter even met Twitter daar de vraag kan stellen,want eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer,omdat Caiway alles een andere naam geeft,ik had b.v in de appstore voor de ipad ee app gedownload,en gewoon gezocht op caiway,er zijn b.v 4 verschillende apps ,https://www.caiway.nl/klantenservice/televisie-en-radio/interactieve-tv-app/installeren



Bob schreef:

Ik bedoel niet de multiscreen app, maar de interactieve tv App
Doet die het nu of doet ie het niet
 
Bordewolf
Er zijn voor IOS en voor Android ieders twee apps. De brakke oude Multiscreen en de nieuwe Caiway-app. De laatste wil IEDEREEN toegang toe, maar helaas is deze alleen voor nieuwe klanten en klanten dien over stappen op een nieuw pakket beschikbaar. De hondstrouwe klant die al jaren verhoging op verhoging heeft gehad en en jarenlang vraagt om verbetering kan er voorlopig naar fluiten.

Maar ik verwacht dat Caiway er hard aan werkt. De nieuwe app is ook nog niet helemaal goed (niet alle HD zenders zijn beschikbaar).

Het helpt zeker wanneer bestaande klanten massaal gaan klagen. Het is geen eerlijke politiek dat bij elke vernieuwing de nieuwe klanten het eerste aan de beurt zijn.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bob
Ik ga het uitproberen.
Vanaf eind sept. laat ik mijn oude pakket vervangen door het nieuwe. Ik zal jullie via dit medium laten weten
wat er goed gaat en wat niet.
Als eerste blijkt dat Caiway probeert om alleen nieuwe TV-ontvangers te installeren; hierbij wordt de Entone Kamai vervangen door max 2 Amino 7x ontvagers (Met nieuwe Remote). De Genexis glasmodem wordt niet vervangen door de Genexix Platrinum met WIFI tenzij ook een derde TV-ontvanger wordt afgenomen a 5 euro per maand.
Op mijn vraag of ik nu via mijn iMac ook een goed fuctionerende Interactive App voor on-line TV krijg weet niemand iets te vertellen. We zullen het zien. Ik houd jullie op de hoogte van alle ontwikkelingen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen App op iMac desktop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multiscreen en app liggen er uit. Storing : 8 29 mei 2020
Wachtwoord problemen op Imac Instellingen software : 1 29 feb 2020
Multiscreen tv CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Multiscreen Algemeen : 13 08 jan 2019
Advertentie