obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen App op iMac desktop
Sokje
Dat klinkt geweldig !!! Eindelijk interactieve kastjes die snel zijn en werken als een tierelier .
 
Bordewolf
Yep, het is allee n nog erg wachten op communicatie richting bestaande klanten en wanneer we aan de beurt zijn voor de migratie.
Ik lees al berichten van bestaande klanten die om gelijk hiermee in te stappen een nieuw pakket hebben gekozen.

Dat ga ik niet doen omdat ik dan WEER duurder uit ben. Het moet kostenneutraal gemigreerd worden.

De eerste berichten zijn nog weinig hoopvol. De eerste ervaringen lopen uiteen van niet snel naar veel sneller zappen, van niet stabiel naar juist heel stabiel en over het algemeen ontbreken er zenders (dat laatste is dan bij zo'n uitrol niet goed).

Verder hebben de nieuwe decoders ALLEEN een internetaansluiting nodig, dus ook dmv een normale switch, router of Devolosysteem zijn ze bedraad aan te sluiten via internet. Er is geen separate poort meer nodig om dit te realiseren.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bob
We zijn nu alweer een half jaar verder en er is nog steeds geen oplossing om op mijn iMac TV te kunnen kijken. Gisteren nogmaals gebeld met Caiway (omdat er van hun kant geen enkele info komt) en er werd mij verteld dat er voor einde 2019 hiervoor een oplossing komt. Weet iemand waaruit deze oplossing danwel zou moeten bestaan?
 
Bordewolf
Zeker een nieuwe interactieve app:
https://webtv.caiway.nl/#/live/tv

Daarnaast worden alle oude klanten voorzien van een Amino 7X waarop ook nieuwe ander software staat. Hierdoor kun je ook via de app opnemen en terugkijken wat je via de digitale ontvanger hebt opgenomen en andersom.

Daarnaast 3 nieuwe zenders in HD:
Euronews HD
Omroep Zeeland HD
MTV Music 24

Er is wel degelijk die meteen werkt: jezelf laten overzetten op een van de huidige abonnementen (dat gaat in de MEESTE gevallen meer kosten, je krijgt dan wel twee gratis ontvangers ipv één)

Ik vind het persoonlijk ook van de zotte dat we wel grove prijsverhogingen zien en wanneer er iets nieuws in niet worden geïnformeerd en ook niet in de eerste trein meegaan. Bij andere providers heeft iedereen dezelfde app en wordt deze voor iedereen tegelijker tijd gelanceerd zonder onderscheid.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bob
Wordt er dan naast een nieuwe Amino-ontvanger ook een nieuwe Genexis glasmodem met WIFI-voorziening geleverd zoals bij nieuwe paketten?

Is de nieuwe App waar je het over hebt al te downloaden (ik kan hem niet vinden in de App Store en ook niet via Caiway)?

Is er al iemand die via webtv.caiway.nl live kan kijken? Mij lukt het niet.
 
Bakstenen
En ook omdat de tarieven elke keer omhoog gaan,en ze dan zeggen,dat doen we om nieuwe dingen uit te vinden,dus je betaald mee aan iets,en als het er is,moet je weer mee mee betalen


Bordewolf schreef:

Zeker een nieuwe interactieve app:
https://webtv.caiway.nl/#/live/tv

Daarnaast worden alle oude klanten voorzien van een Amino 7X waarop ook nieuwe ander software staat. Hierdoor kun je ook via de app opnemen en terugkijken wat je via de digitale ontvanger hebt opgenomen en andersom.

Daarnaast 3 nieuwe zenders in HD:
Euronews HD
Omroep Zeeland HD
MTV Music 24

Er is wel degelijk die meteen werkt: jezelf laten overzetten op een van de huidige abonnementen (dat gaat in de MEESTE gevallen meer kosten, je krijgt dan wel twee gratis ontvangers ipv één)

Ik vind het persoonlijk ook van de zotte dat we wel grove prijsverhogingen zien en wanneer er iets nieuws in niet worden geïnformeerd en ook niet in de eerste trein meegaan. Bij andere providers heeft iedereen dezelfde app en wordt deze voor iedereen tegelijker tijd gelanceerd zonder onderscheid.
 
Bordewolf
Wanneer er geen noodzaak is tot omruil van het modem zal men dit niet doen.

De app werkt niet omdat je daarvoor:
OF
A) Een nieuw pakket moet aanschaffen

OF

Cool Moet wachten tot je bent gemigreerd, volgens Caiway nog steeds voor het einde van het jaar. Ik hoop oprecht en zonde cynisme dat ze zich aan die belofte gaan houden.

De app is zowel in de Apple Store als in de Play Store van Google te downloaden. Even zoeken op Caiway. De app is alleen toegankelijk voor nieuwe klanten en klanten die hun abonnement overzetten op een nieuw pakket. Dit is wat me zeer tegen de borst stuit, de ene klant is de andere niet bij Caiway en dat was ook al zo toen ze de tweede decoder weggaven aan klanten met de nieuwere pakketten.

We betalen bovendien net zo veel abonnementsgeld tov wat je betaald bij Ziggo of KPN maar krijgen aantoonbaar mindere diensten terug.

Maar ik heb hier al eens gezegd dat ik vooruit wil kijken en niet steeds achterom.
Ik ben verder tevreden over glasvezel en de huidige normale tv-diensten (los van de app). Iets meer HD mag nog wel o.a. regionalen en enkele andere zenders, maar er moet iets te wensen over blijven.
Gewijzigd door Bordewolf op 03 september 2019, 22:21
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen
Dan moet je een ander pakket nemen,uiteraard duurder,of slechter als wat je nu heb

Bob schreef:

Wordt er dan naast een nieuwe Amino-ontvanger ook een nieuwe Genexis glasmodem met WIFI-voorziening geleverd zoals bij nieuwe paketten?

Is de nieuwe App waar je het over hebt al te downloaden (ik kan hem niet vinden in de App Store en ook niet via Caiway)?

Is er al iemand die via webtv.caiway.nl live kan kijken? Mij lukt het niet.
 
Bordewolf
Of gewoon geduld blijven houden, dat is voorlopige het beste. Er wordt heus hard gewerkt achter de schermen om het allemaal voor elkaar te krijgen. Vorige week nog een grote noodzakelijke HD-update welke deze week ook nog doorgaat (ism Delta). Dat soort zaken moeten ook eerst goed zijn alvorens iedereen over gaat anders gaat het daarna klachten regenen. Dus enig begrip mag er ook zijn.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen
Mag ik eerlijk zeggen dat ik er niet uitkom welk pakket ik moet nemen,ik betaal nu 61 eurie per maand,is inclusief bellen met vaste telefoon,en het k..modem Entone,nu staat er bij elk pakket,"online tv kijken via app"maar werkt die app ook? en kan je dan ook op vakantie TV kijken?

Bordewolf schreef:

Of gewoon geduld blijven houden, dat is voorlopige het beste. Er wordt heus hard gewerkt achter de schermen om het allemaal voor elkaar te krijgen. Vorige week nog een grote noodzakelijke HD-update welke deze week ook nog doorgaat (ism Delta). Dat soort zaken moeten ook eerst goed zijn alvorens iedereen over gaat anders gaat het daarna klachten regenen. Dus enig begrip mag er ook zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen App op iMac desktop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multiscreen en app liggen er uit. Storing : 8 29 mei 2020
Wachtwoord problemen op Imac Instellingen software : 1 29 feb 2020
Multiscreen tv CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Multiscreen Algemeen : 13 08 jan 2019
Advertentie