obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen App op iMac desktop
Bordewolf

Bordewolf schreef:

Duurt dus niet lang meer... We zullen wel brieven krijgen met inlogcodes.
Het valt me alleen op dat er nog geen enkele zender nieuw naar HD gezet is, dit terwijl er al veel HD zenders zijn vervallen en FILM1 ook gaat vervallen.

Ik zie ook nog geen zenders die wel bij Delta te zien zijn en niet bij Caiway.
Ik had tegelijkertijd met deze uitrol ook wel extra zenders of meer HD verwacht!

En Delta Fiber is de moeder van Delta en Caiway. Delta maakt gebruik van dezelfde apparatuur en straks is er ook maar één kopstation voor beide providers waardoor ze elkaars zenders kunnen doorgeven en de contracten kunnen afsluiten voor beide providers onder de kapstop van Delta Fiber.


EDIT: NA NAVRAAG: DE NIEUWE MULTISCREEN KOMT BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN, ALLEEN BESTAANDE KLANTEN LATER!
Gewijzigd door Bordewolf op 07 mei 2019, 19:16
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Murgen

Bordewolf schreef:

Bordewolf post=24210

Duurt dus niet lang meer... We zullen wel brieven krijgen met inlogcodes.
Het valt me alleen op dat er nog geen enkele zender nieuw naar HD gezet is, dit terwijl er al veel HD zenders zijn vervallen en FILM1 ook gaat vervallen.

Ik zie ook nog geen zenders die wel bij Delta te zien zijn en niet bij Caiway.
Ik had tegelijkertijd met deze uitrol ook wel extra zenders of meer HD verwacht!

En Delta Fiber is de moeder van Delta en Caiway. Delta maakt gebruik van dezelfde apparatuur en straks is er ook maar één kopstation voor beide providers waardoor ze elkaars zenders kunnen doorgeven en de contracten kunnen afsluiten voor beide providers onder de kapstop van Delta Fiber.


Ik quote mezelf maar even weer. De nieuwe Multiscreen geldt alleen voor klanten die vanaf 1 mei een pakket afsluiten/ een nieuw pakket kiezen.


Wat zijn dan de alternatieven?? Klanten die twee maand terug geupgrade zijn naar 300Mbit kunnen terug naar een 250Mbit pakket met de eerste en tweede ontvangen gratis en een gereduceerd tarief op Fox en twee maanden Plus pakket gratis

600Mbit klanten kunnen daar blijven, maar het alternatief is opnieuw duurder tov het huidige abonnement, dus weer een verkapte prijsverhoging (wel korting a 2x 11 euro voor het pluspakket, maar die moet je maar net hebben!)

Kortom de oude vertrouwde klanten die al 5 jaar bij Caiway zitten en de kas spekken krijgen helemaal niks, noppes nada en mogen met de oude vertrouwde kloten Multiscreen verder. Wel de prijzen verhogen omdat men de dienstverlening wil verbeteren en dan verbeterd er iets en dan komt het voor bestaande klanten niet beschikbaar! Ik ben nu al drie keer uit mijn vel gesprongen!!!! Dit noem ik klantje naaien!


Dat zou heel raar zijn omdat oude multiscreen niet meer werkt. Hoe weet je dit?
 
Bordewolf
https://itunes.apple.com/nl/app/caiway-interactieve-tv/id1459352271?mt=8

EDIT: BESTAANDE KLANTEN KUNNEN ER NU NOG NIET BIJ, DEZE WORDEN GEFASEERD GEMIGREERD!
Gewijzigd door Bordewolf op 07 mei 2019, 19:15
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Murgen
Ik zie het al. Ja, ik vraag me nu direct af of ze bij ons het coax netwerk gaan afbreken. Wij betalen nu 63 euro voor 350/350 Mbps en hebben tv/radio nog via de ‘gratis’ coax.

Ik zou terug moeten naar 250/250 met 2 interactieve ontvangers voor 61,50 pm.

https://www.caiway.nl/pakketten?packageType=

Nieuwe pakketten op de website.
 
Bordewolf

Murgen schreef:

Ik zie het al. Ja, ik vraag me nu direct af of ze bij ons het coax netwerk gaan afbreken. Wij betalen nu 63 euro voor 350/350 Mbps en hebben tv/radio nog via de ‘gratis’ coax.

Ik zou terug moeten naar 250/250 met 2 interactieve ontvangers voor 61,50 pm.

https://www.caiway.nl/pakketten?packageType=

Nieuwe pakketten op de website.


UPDATE: bestaande klanten worden gefaseerd gemigreerd naar de nieuwe app. Kortom het komt OOK beschikbaar voor de bestaande klanten.

HULDE AAN CAIWAY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gewijzigd door Bordewolf op 07 mei 2019, 20:48
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Migow
Net klantenservice gebeld want dit vind ik lachwekkend. Betaal al jaren voor entone en nu is 1e gratis. Al jaren hebben ze het over verbeterde multiscreen etc. Dit is verkapte verhoging.. En 150/150 wordt nu ineens 75/75. Zwalkend beleid... Ik heb die entone al 12* betaald. Ja sorry sorry maar ze konden niks voor me doen. Je moet nu zelfs 2.50 voor telefoon betalen als je pakket samensteld. Dus je hebt nu mogelijkheid om alleen internet+tv te nemen. Ben ook pissig maar heb geen alternatief. Kijk op telefooncentrale maar max snelheid is 40/4 das geen alternatief. Ga eens goed nadenken. Ga denk ik maar internet only nemen. Hoe ondoorzichtig is dit. In januari kon ik een G250 bestelken terwijl het pakket er al jaren niet meer was. Foutje in my caiway. Maar nu ik zie dat decoders kosteloos zijn pfff. Zo ik heb gezegd. Zwalkend beleid. Weer 3 nieuwe pakketten erbij Bye-sad
 
Bordewolf

Migow schreef:

Net klantenservice gebeld want dit vind ik lachwekkend. Betaal al jaren voor entone en nu is 1e gratis. Al jaren hebben ze het over verbeterde multiscreen etc. Dit is verkapte verhoging.. En 150/150 wordt nu ineens 75/75. Zwalkend beleid... Ik heb die entone al 12* betaald. Ja sorry sorry maar ze konden niks voor me doen. Je moet nu zelfs 2.50 voor telefoon betalen als je pakket samensteld. Dus je hebt nu mogelijkheid om alleen internet+tv te nemen. Ben ook pissig maar heb geen alternatief. Kijk op telefooncentrale maar max snelheid is 40/4 das geen alternatief. Ga eens goed nadenken. Ga denk ik maar internet only nemen. Hoe ondoorzichtig is dit. In januari kon ik een G250 bestelken terwijl het pakket er al jaren niet meer was. Foutje in my caiway. Maar nu ik zie dat decoders kosteloos zijn pfff. Zo ik heb gezegd. Zwalkend beleid. Weer 3 nieuwe pakketten erbij Bye-sad


Migow, het staat iedereen vrij een duurder pakket te nemen waar de decoders gratis zijn. Ik heb zitten rekenen en ben met mijn oude pakket met 5 euro voor interactief nog steeds goedkoper uit. En ik krijg WEL de nieuwe multiscreen (dat duurt alleen even omdat iedereen per gebied gemigreerd wordt). Dus zo veel te klagen valt er niet.
Ik verwacht dat eind dit jaar/begin volgend jaar iedereen wordt overgezet naar een passend pakket waarbij de een iets meer betaald en de ander iets minder. Caiway zal toch zelf ook afwillen van al die pakketten.

En wie weet moet iedereen wel verplicht over op een nieuw pakket uit oogpunt van migratie. Daar zal dan nog wel een extra korting of voordeeltje tegenover staan tov de basiskortingen. Delta en Caiway groeien naar elkaar toe en als ik me niet vergis zijn de nieuwe pakketten nu gelijk aan elkaar.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Migow

Bordewolf schreef:

Migow post=24237

Net klantenservice gebeld want dit vind ik lachwekkend. Betaal al jaren voor entone en nu is 1e gratis. Al jaren hebben ze het over verbeterde multiscreen etc. Dit is verkapte verhoging.. En 150/150 wordt nu ineens 75/75. Zwalkend beleid... Ik heb die entone al 12* betaald. Ja sorry sorry maar ze konden niks voor me doen. Je moet nu zelfs 2.50 voor telefoon betalen als je pakket samensteld. Dus je hebt nu mogelijkheid om alleen internet+tv te nemen. Ben ook pissig maar heb geen alternatief. Kijk op telefooncentrale maar max snelheid is 40/4 das geen alternatief. Ga eens goed nadenken. Ga denk ik maar internet only nemen. Hoe ondoorzichtig is dit. In januari kon ik een G250 bestelken terwijl het pakket er al jaren niet meer was. Foutje in my caiway. Maar nu ik zie dat decoders kosteloos zijn pfff. Zo ik heb gezegd. Zwalkend beleid. Weer 3 nieuwe pakketten erbij Bye-sad


Migow, het staat iedereen vrij een duurder pakket te nemen waar de decoders gratis zijn. Ik heb zitten rekenen en ben met mijn oude pakket met 5 euro voor interactief nog steeds goedkoper uit. En ik krijg WEL de nieuwe multiscreen (dat duurt alleen even omdat iedereen per gebied gemigreerd wordt). Dus zo veel te klagen valt er niet.
Ik verwacht dat eind dit jaar/begin volgend jaar iedereen wordt overgezet naar een passend pakket waarbij de een iets meer betaald en de ander iets minder. Caiway zal toch zelf ook afwillen van al die pakketten.

En wie weet moet iedereen wel verplicht over op een nieuw pakket uit oogpunt van migratie. Daar zal dan nog wel een extra korting of voordeeltje tegenover staan tov de basiskortingen. Delta en Caiway groeien naar elkaar toe en als ik me niet vergis zijn de nieuwe pakketten nu gelijk aan elkaar.

Prachtig maar 1 april passen ze snelheden aan en nu maand later dit weer. Sorry maar dit komt niet binnen een maand uit hun hoge hoed. Al jaren is die app ruk en email ook al jaren. Nu zeg je weer eind vh jaar. Het schoot ff in verkeerde keel toen ik dit weer zag. Zo worden we al jaren ah lijntje gehouden. Maar ik heb geen alternatief. Dsl 40/4 meer niet. Dus ik blijf lekker bij mijn G250 . Fijne avond Thumbs Up
 
Bordewolf

Migow schreef:

Bordewolf post=24238

Migow schreef:

Net klantenservice gebeld want dit vind ik lachwekkend. Betaal al jaren voor entone en nu is 1e gratis. Al jaren hebben ze het over verbeterde multiscreen etc. Dit is verkapte verhoging.. En 150/150 wordt nu ineens 75/75. Zwalkend beleid... Ik heb die entone al 12* betaald. Ja sorry sorry maar ze konden niks voor me doen. Je moet nu zelfs 2.50 voor telefoon betalen als je pakket samensteld. Dus je hebt nu mogelijkheid om alleen internet+tv te nemen. Ben ook pissig maar heb geen alternatief. Kijk op telefooncentrale maar max snelheid is 40/4 das geen alternatief. Ga eens goed nadenken. Ga denk ik maar internet only nemen. Hoe ondoorzichtig is dit. In januari kon ik een G250 bestelken terwijl het pakket er al jaren niet meer was. Foutje in my caiway. Maar nu ik zie dat decoders kosteloos zijn pfff. Zo ik heb gezegd. Zwalkend beleid. Weer 3 nieuwe pakketten erbij Bye-sad


Migow, het staat iedereen vrij een duurder pakket te nemen waar de decoders gratis zijn. Ik heb zitten rekenen en ben met mijn oude pakket met 5 euro voor interactief nog steeds goedkoper uit. En ik krijg WEL de nieuwe multiscreen (dat duurt alleen even omdat iedereen per gebied gemigreerd wordt). Dus zo veel te klagen valt er niet.
Ik verwacht dat eind dit jaar/begin volgend jaar iedereen wordt overgezet naar een passend pakket waarbij de een iets meer betaald en de ander iets minder. Caiway zal toch zelf ook afwillen van al die pakketten.

En wie weet moet iedereen wel verplicht over op een nieuw pakket uit oogpunt van migratie. Daar zal dan nog wel een extra korting of voordeeltje tegenover staan tov de basiskortingen. Delta en Caiway groeien naar elkaar toe en als ik me niet vergis zijn de nieuwe pakketten nu gelijk aan elkaar.

Prachtig maar 1 april passen ze snelheden aan en nu maand later dit weer. Sorry maar dit komt niet binnen een maand uit hun hoge hoed. Al jaren is die app ruk en email ook al jaren. Nu zeg je weer eind vh jaar. Het schoot ff in verkeerde keel toen ik dit weer zag. Zo worden we al jaren ah lijntje gehouden. Maar ik heb geen alternatief. Dsl 40/4 meer niet. Dus ik blijf lekker bij mijn G250 . Fijne avond Thumbs Up


Even kort door de bocht. Alle entones moeten worden vervangen door een nieuw Amino.
Kortom dat duurt even voor iedereen dit heeft. Vanaf dat moment heb je ook de nieuwe multiscreen. Wanneer welk gebied aan de beurt is: ik heb geen idee.

En dat Caiway de pakketten uiteindelijk gaat samenvoegen dat kan iedereen op de klompen aanvoelen. Dat men nu de snelheden verlaagd bij het nieuwe aanbod is voor iedereen een groot raadsel. Maar iedereen met alleen glasvezel en die geen waarde hecht aan COAX doet er nu goed aan over te stappen op zustertje Delta, daar wel veel hogere snelheden voor schappelijke prijzen (en wie weet is dat nu juist wel de opzet!).

PS je ontvangt dan gewoon dezelfde ontvanger, dezelfde interactieve tv app, voorlopig nog andere zenders (maar dat zal ook wel niet lang meer duren)
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta-en-caiway-bundelen-krachten-bij-televisie/

https://www.broadbandtvnews.com/2019/05/21/caiway-and-delta-tv-integrate-into-a-single-multiscreen-platform/

Hier de informatie die via dit soort bronnen naar ons toe komen (nadat Amino vanochtend zelf communiceerde). Helaas is Caiway zelf nog steeds zo gesloten als een oester en is de communicatie van de provider naar de klant RUK.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen App op iMac desktop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multiscreen en app liggen er uit. Storing : 8 29 mei 2020
Wachtwoord problemen op Imac Instellingen software : 1 29 feb 2020
Multiscreen tv CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Multiscreen Algemeen : 13 08 jan 2019
Advertentie