obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Storing vaste telefonie
Jaco Hage
de abonnementsvorm van 50/50Mbit/s werkt mogelijk niet op het nieuwe modem. Technisch ga ik dat niet dieper uitzoeken maar dat is het antwoord. Ik denk ook niet dat dit relevant is om te weten. Er is mogelijk een defect aan het modem en/of de config.
Om een nieuw modem te plaatsen is er een FTU nodig. Op dit moment zit er een MTU. ( oude modems zijn niet meer leverbaar ) En de FTU ombouw is nodig om het nieuwe modem aan te sluiten.
In de infra van het netwerk wil je denk ik ook weten wie een oud en nieuw modem hebt. Vandaar de contract vorm aanpassing.

Meer is de vraag als er een nieuwe abonnement of een nieuw modem in de vorm van een contract wordt aangeboden dan zal de snelheid toenemen maar ik mag aannemen de maandbedragen niet? Dat laatste is mij niet duidelijk....
 
Fredy

Quote

Jaco Hage schreef:

Welk voorstel heb jij ontvangen van het abonnement voorstel/prijs>?

Wat ik begrijp is dat de abonnementsvorm niet werkt op het nieuwe modem en dat Caiway je een financieel voorstel heeft gedaan.? Welke is dat exact geweest. Want die vorm/ombouw kan ik nog wel begrijpen dat het technisch niet mogelijk kan zijn...

Stuur mij even per PB je accountgegevens dan kan ik even dieper induiken welke oplossing er geboden wordt.

Hoeveel gebruikers hebben last van deze issue?



Ik krijg het voorstel van korting van een maand abonnementsgeld. Ik heb 3 kinderen in Krimpen wonen en die hebben sowieso hetzelfde telefonieprobleem. Zij hebben ook nog steeds het 50/50 abonnement. Ik denk dat de mensen met dit abonnement allemaal dit probleem hebben.
 
Sokje
Die maand korting is zeker vergeleken bij je huidige pakketprijs een dooddoener?
 
Fredy
Dat mag je wel stellen ja.
 
Jaco Hage
Fredy, check even je PB ik had nog even wat vragen. Smile
 
Sokje
Is het al opgelost, Fredy?
 
Fredy

Quote

Sokje schreef:

Is het al opgelost, Fredy?




Ik wacht nog op antwoord.
 
Sokje
Een respectloze manier om zo met je klanten om te gaan. EQT heeft nog niet veel goeds gebracht.
 
Fredy
Ik klaag nog niet, ben in onderhandeling met Caiway.
 
Sokje
Zijn de onderhandelingen nog niet vastgelopen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing vaste telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie