obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
MultiWebTV
Murgen
De prijs voor de meest waardeloze applicatie gaat naar Multiwebtv ... het werkt meestal namelijk niet, op een Mac. Op mobiele devices prima maar gewoon op de Mac ... forget it. Inloggen werkt meestal niet en mocht dat een keer wel lukken dan klapt ie er regelmatig uit ... Werkelijk ... waardeloos.
 
Sokje
Heb je de klantenservice van Caiway hierover weleens gebeld?
 
Hopeloos

Quote

Sokje schreef:

Heb je de klantenservice van Caiway hierover weleens gebeld?


Inderdaad ipv hier dit soort berichten neer te zetten. Bel ze en hoor je misschien dat ze er wel mee bezig zijn.Smile
 
Murgen
Vrienden, natuurlijk heb ik dit al lang geleden aan Caiway laten weten, meerdere malen zelfs. Dit speelt al ern jaar of 3. Bye-happy
 
Ron7544

Quote

Murgen schreef:

Vrienden, natuurlijk heb ik dit al lang geleden aan Caiway laten weten, meerdere malen zelfs. Dit speelt al ern jaar of 3. Bye-happy


Helemaal eens Murgen, ook ik heb maanden geleden die probleem al aangegeven.
Trouwens na IOS 12 werkt Mac ook niet meer, we werken eraan. Normaliter weet je ook een datum dat het opgelost is, niet bij Caiway.
Toen maar over naar Multiscreen op Windows computer. Doet helemaal niets.
Wellicht omdat download 17,8Mbps is en upload 11,8 Mbps i.p.v. de contractueel overeengekomen snelheden.

Wat een zooitje. Deze problemen by Ziggo nooit gehad. En die Klantenservice doet helemaal niets. Alleen als ze iets kunnen verkopen.
 
Bordewolf

Quote

Ron7544 schreef:

Quote

Murgen schreef:

Vrienden, natuurlijk heb ik dit al lang geleden aan Caiway laten weten, meerdere malen zelfs. Dit speelt al ern jaar of 3. Bye-happy


Helemaal eens Murgen, ook ik heb maanden geleden die probleem al aangegeven.
Trouwens na IOS 12 werkt Mac ook niet meer, we werken eraan. Normaliter weet je ook een datum dat het opgelost is, niet bij Caiway.
Toen maar over naar Multiscreen op Windows computer. Doet helemaal niets.
Wellicht omdat download 17,8Mbps is en upload 11,8 Mbps i.p.v. de contractueel overeengekomen snelheden.

Wat een zooitje. Deze problemen by Ziggo nooit gehad. En die Klantenservice doet helemaal niets. Alleen als ze iets kunnen verkopen.


Het vergelijk met Ziggo doemt steeds op. Gewoon omdat we het als klanten van Ziggo zo goed voor elkaar hadden.
Caiway is echt een schim van Ziggo en dat maakt velen ook zo kwaad. Een verplichte overgang naar een provider die de laatste 10 jaar in overlevingsmodus verkeerd.
Bij Ziggo komen er regelmatige updates van een GO-app om deze te laten voldoende aan de behoeften van deze tijd.
Bij Caiway updaten ze de Multiscreen (wat een stomme naam feitelijk) een keer per jaar. Na de update draait deze een maand en is de app al weer onbruikbaar omdat of IOS of Android een update doet.
Dat zijn echt zaken waar de andere providers sneller op in springen!


Het zal allemaal wel een geldkwestie zijn, maar dat zegt eigenlijk ook voldoende.
Hoe hoog wil Caiway het abonnementsgeld nog maken wil men ons wel up-to-date diensten gaan leveren?


Ik ben tevreden over het stabiele internet, de tv diensten incl app kunnen vele malen beter en ook de hoge kosten van interactief zie je bij de andere providers niet terug.
Je moet 5 euro lappen voor Multiscreen en interactief. Multiscreen voldoet al niet en de entone en interactief is bij andere providers gratis.
Gewijzigd door Bordewolf op 30 september 2018, 18:58
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Ziggo is wel het duurste hoor Smile

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-...televisie/
 
Bordewolf


Het is maar hoe je het bekijkt. Ik denk als je alles doorrekent en meerekent dat Ziggo goedkoper is dan Caiway en meer en betere diensten levert.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Blijkbaar niet, anders was die conclusie toch wel getrokken?

Wel hoop ik dat Caiway snel wat voorvarender gaat worden met techniek.
NPO! 1,2, en 3 zijn beschikbaar in een hogere kwaliteit, namelijk 1080P.

Ik denk dat die Entone kastjes dat makkelijk aankunnen, dus had het leuk gevonden als behalve Digitenne ook Caiway 1080P gaat aanbieden aan zijn klanten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'MultiWebTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
MultiwebTV on OSX Sierra werkt niet Storing : 3 30 sep 2016
Advertentie