obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
EPG
Joekelaar
Goedenavond. De EPG doet het niet. Het betreft de Entone. Iemand anders ook problemen?
 
Bordewolf
Uitzetten of stroomloos maken en dan opnieuw starten
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Migow
Ff gekeken. Werkt hier gewoon. Zie opmerking van Bordewolf.. Succes
 
Bakstenen

Quote

Bordewolf schreef:

Uitzetten of stroomloos maken en dan opnieuw starten


Klopt,ik moet ongeveer om de drie weken even de stekker erachter van de stroom afhalen en dan gaat alles weer goed,de EPG en de opgenomen programma,s zie je niet meer,maar na een stroomloos intermezzo weer wel,is eigenlijk resetten.
 
pauke
hier ook regelmatig resetten.
ook werkt terugkijken of pauze niet meer.
vooruit spelen bij opgenomen programma (reclames etc.)gaat niet bij commerciele zenders.

met andere woorden die hele entone zuigt.
 
Bakstenen
Dat lukt mij wel als ik b.v van RTLZ wat heb opgenomen,kan ik gewoon doorspoelen
 
cawul
Ik kom dit bericht nu pas tegen, sorry voor de late reactie.

Vraagje - heeft ook met EPG te maken:
komt het bij jullie ook voor dat er geen programma-gegevens worden getoond?

Ik bedoel: bij mij komt het meer dan eens voor dat ik, bij gebruik van de EPG-toets, geen programma informatie te zien krijg.
Dus lege blauwe balken. Wel de zenders (NPO1, NPO2, etc. aan de linkerkant), maar verder niets.
Dit geldt voor alle zenders dan.

Dit is ook zo na -zeg- 20-30 seconden en ook wanneer ik de Entone 515 uit- en aanzet middels de afstandsbediening.
Workaround: even wachten, weer in EPG gaan, naar rechts scrollen, dan worden de programma gegevens getoond,
dan weer naar links (het punt waar je in feite begon) en de gegevens staan er.

Toegegeven, het is eerder een 'merkwaardig' iets, dan een probleem.
 
Bakstenen
Ik geef gewoon een reset,en probleem komt mij zeker bekend voor
 
Sokje
Regelmatig een reset moeten geven aan de Entone lijkt me een bewijs dat Caiway zijn zaakjes niet op orde heeft.

Het is nog niet zo erg als het drama "DIT" van zusje Delta, maar ik zie wel overeenkomsten.

Als ik zie hoe geweldig het KPN kastje werkt bij mijn buurman, weet ik dat Caiway nog kilometers weg is van dat niveau.
 
Bordewolf

Quote

Sokje schreef:

Regelmatig een reset moeten geven aan de Entone lijkt me een bewijs dat Caiway zijn zaakjes niet op orde heeft.

Het is nog niet zo erg als het drama "DIT" van zusje Delta, maar ik zie wel overeenkomsten.

Als ik zie hoe geweldig het KPN kastje werkt bij mijn buurman, weet ik dat Caiway nog kilometers weg is van dat niveau.


Er lijkt een soort stilte voor de storm te zijn. Mijn onderbuikgevoel zegt dat er eind dit jaar heel veel nieuws op ons afkomt.
Ergens in november een brief of zelfs meerdere brieven met wat er allemaal gaat veranderen per januari.
We mogen gerust stellen dat het huidige Caiway niet presteert waar het gaat om vernieuwingen, innovatie, klantgerichtheid en diensten die up to date blijven en dat tegenover dure abonnementen in vergeljking tot andere providers.
De COAX die onder Ziggo prima werd onderhouden wordt verwaarloosd door geen extra HD meer door te geven en de COAX abo's worden niet meer geupgrade zoals Ziggo dat wel doet, waardoor de COAX-abo's veel te duur worden tov van de diensten die Caiway er over levert (zeker in vergelijking met Ziggo)

Glasvezel is duur, maar heeft de beperking van de entone. Multiscreen is niet up to date en niet van deze tijd.
En geen alternatieven op glasvezel die je wil (lees KPN, XS4ALL, T-Mobile, Tweak of Plinq.

Hier in Twente heeft men er al sinds de start 5 jaar terug de buik vol van. Liever wars Caiway helemaal weggebleven en had Reggefiber netjes een glasvezel aangelegd naast de Ziggo-coax.

Het is allemaal anders gelopen, echter zie ik een zonnetje opkomen aan de horizon....
Gewijzigd door Bordewolf op 22 september 2018, 15:13
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EPG', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie