obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Regionale bij Ziggo nog steeds niet in HD, Caiway wel?
Bordewolf
https://www.totaaltv.nl/nieuws/druk-op-ziggo-om-regionalen-in-hd-door-te-geven/

Ik denk dat het meer dan terecht is dat mocht een regionale omroep het HD signaal kunnen leveren, dit ook doorgegeven wordt.
Uiteindelijk is ook bij deze omroepen HD mogelijk door ons belastinggeld in te zetten. Dus mogen we het dan ook aub aangeleverd krijgen?

TVOost heeft in Twente een volwaardig HD-signaal (geen upscale). Het is belachelijk dat het niet als zodanig doorgegeven wordt bij Caiway.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Caiway heeft daar genoeg ruimte voor. Ziggo zegt dat het pas kan na uitschakeling van alle analoge kanalen. Dat heeft Caiway al jaren terug voor elkaar, dus waar wacht Caiway nog op?
 
Bordewolf
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-sport-totaal-breidt-uit/

Hier legt Wil Moerer uit dat alle kanalen van Ziggo Sport in HD beschikbaar zijn voor Caiway (ik neem dan ook aan zonder extra kosten).


Ik verwacht zoals eerder gemeld rond oktober (kan ook november worden) de volgende HD uitbreidingen waaronder meer duitse zenders, alle Ziggo Sports kanalen en enkele regionalen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Cees
En doe BBC Four / Cbeebies er ook maar gelijk bij in HD. Worden al genoeg sportzenders in HD doorgegeven. Zit ik niet zo op te wachten.
 
Sokje
Motor TV stopt per eind september 2018, dus weer meer ruimte voor andere HD zenders.
 
Cees
Ja, als Caiway misschien is één keertje luisterde naar de wensen van hun abonnees.
Gewijzigd door Cees op 16 september 2018, 02:07
 
Bordewolf

Quote

Cees schreef:

Ja, als Caiway misschien is één keertje luisterde naar de wensen van hun abonnees.


Volgens mij doen ze dat wel waar het gaat om meer HD.

Maar Caiway verbaast toch wel. COAX wordt niet meer uitgebreid terwijl er geen alternatief is voor de tweede en derde tv.
Ik verwacht niet dat 200.000 abonees andere kabels gaan trekken en al helemaal niet dat me een dure tweede entone gaat betalen.


Dus wanneer de strategie glasvezel is dan moet je zorgen dat er alternatieven zijn voor de tweede en derde tv. Dat kan door een app op de tv of door een castmogelijkheid op de Multiscreen.
Bovendien moet de eerste entone gratis zoals alle providers dat doen. Zeker nu alle HD zenders via de entone worden doorgegeven. Als glas de nieuwe standaard is dan moet je ook zorgen dat klanten gemakkelijk over kunnen stappen.
Interactief, pauzeren en opnemen is bij zo goed als alle providers inclusief in het abonnement waarbij KPN en Ziggo ook on demand diensten meeleveren zonder meerkosten en een GO-app hebben zonder meerkosten.
Die 5,= die wij extra betalen moet men in de abo-prijs drukken en niet extra meer in rekening brengen.


Bovendien zou de strategie moeten zijn om de COAX te verkopen wanneer je er toch niets mee wenst te doen of laat Delta de producten op COAX doen.

Je ziet geen bewegingen naar UHD of IPV6. Dat laatste is niet zo vreemd overigens, dat doen meer providers (nog) niet.
Maar UHD zie je toch langzaam aan er bij komen. Over twee jaar moet Caiway toch echt klaar zijn om Nederland 1 in UHD te kunnen uitzenden bij de grote sportevenementen.
Gewijzigd door Bordewolf op 16 september 2018, 12:18
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Regionale bij Ziggo nog steeds niet in HD, Caiway wel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Advertentie