obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Sport happert ook via ZiggoSportTotaal app
DRI-soft
Sinds 2 maanden nu een Ziggo Sport abonnement om zorgeloos F1 te kunnen kijken, maar vorige week tijdens de race 2 tot 3 keer gehad dat het beeld stopte en ik even van zender moest wisselen en weer terug om verder te kunnen kijken. Nu zit ik via de ZiggoSportTotaal app de samenvatting van de vrije training kijken, krijg ik om de haverklap de melding dat de stream niet kan afspelen.

Wat is er aan de hand???? Ik wil zondag wel zorgeloos de wedstrijd kunnen kijken. :-(
 
Burnin

Quote

DRI-soft schreef:

Sinds 2 maanden nu een Ziggo Sport abonnement om zorgeloos F1 te kunnen kijken, maar vorige week tijdens de race 2 tot 3 keer gehad dat het beeld stopte en ik even van zender moest wisselen en weer terug om verder te kunnen kijken. Nu zit ik via de ZiggoSportTotaal app de samenvatting van de vrije training kijken, krijg ik om de haverklap de melding dat de stream niet kan afspelen.

Wat is er aan de hand???? Ik wil zondag wel zorgeloos de wedstrijd kunnen kijken. :-(


Dat probleem met het stoppen van het beeld had ik ook steeds bij sport1 via caiway en de laatste tijd ook steeds vaker blokjes in het beeld
daarom alles in 1 opgezegd en internet only en een abbo bij sport1 go kijk nu probleemloos via app + chroomcast F1 en alles bij elkaar ook nog goedkoper
 
Sokje
Haperingen in beeld... Het gaat nu al steeds meer op de problemen lijken die Delta Digitale televisie heeft.
 
robosoft
Dat probleem had ik ook met RTL Duitsland.Constant blokvorming en de mededeling van geen signaal. Deze zender zit op 810 MHz.Ook een aantal kanalen in de buurt van die frequentie hadden min of mindere mate het zelfde probleem. In het hele een sternet aangelegd zonder met alleen een splitter bij het sterpunt. Allemaal goede kwaliteit kabel en stekkers (Kabelkeur). In het hele huis perfect signaal en kwaliteit 100%. Maar het probleem bleef. Daarna een rigoureuze stap genomen en het AOP ingepakt in aluminiumfolie en geaard. Perfect beeld op RTL Duitsland geen storingen meer en ook geen E storingen meer. Het probleem kwam dus van buiten en wel de GSM masten in de buurt die op ongeveer de zelde frequentie werken. Ik heb daarna het korte stukje kabel van het AOP naar de splitter vervangen door een goede kwaliteit kabel met 4g bestendige stekkers van Hirschman en toen werkte alles perfect. Dus niet alle kabelkeur materiaal is 4G bestendig.
 
Bordewolf
Er waren vandaag überhaupt problemen met Multiscreen.
Ik kan al mijn paradepaardjes wel weer van stal halen voor jullie:
* Brakke app
* Werkt niet op alle devices
* Haperingen op een glasvezelnetwerk en goede router
* Niet voor ALLE klanten, je moet (in mijn geval) er ook nog eens 5 euro per maand voor neerleggen.

Wat betreft Ziggo Sports Go regent het ook al tijden klachten. Met name Caiwayabonnees evaren gedurende F1 uitzendingen haperingen.
Na afloop werkt alles weer tadeloos, alsof er bij Ziggo of bij Caiway iets geknepen wordt voor iedereen die met zijn Caiwayaccount inlogt op deze app.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
GlazigOpInterWeb
Vanmorgen werkte Multiscreen nog wel. Nu vanmiddag op geen enkel device. te Doorn.
Algemeen beeld of is het alleen hier ?
Werkt Multiscreen nog ergens ?
 
Bordewolf
Op dit moment nergens. Caiway roept naar zeurende klanten al een half jaar dat er iets nieuws komt.
Maar goed we weten allemaal dat ze binnen nu en een jaar samen gaan met Delta en dat we dan pas nieuwe zaken kunnen verwachten.
Dat staat me nog het meest tegen: ze roepen maar iets om klanten tevreden te houden.
Zelfde met Caiwaymail. In januari riep men al dat zowel Webmail werd aangepast een POP zou worden omgezet naar het meer gangbare IMAP.
Nog steeds niet...

Maar wel een verhoging doorvoeren en een brief sturen inzake 'verbetering van diensten".
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Lucky
bij mij werkt multiscreen perfect op mijn mobiel omgev. Almelo nergens last van
 
GlazigOpInterWeb
Vanaf 29e 's morgens deed Multiscreen het weer.. was dus hier 28e 's middags en 's avonds niet werken. Kreeg wel de tv kanalen, maar zodra je er 1 start gaf kreeg ik een download error. Zoals gezegd op alle devices. Gisteren rond 12e opnieuw getest toen deed ie het weer ...
 
Bordewolf
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-verbetert-chromecast-en-airplay-bij-ziggo-go/

Dit soort berichten gooit nog eens extra zout in de wonden van de Twentenaren. Ziggo onderhoud en verbeterd maar door.
Caiway doet al een jaar niets aan hun app.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Sport happert ook via ZiggoSportTotaal app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Caiway versus Ziggo Algemeen : 9 25 jan 2020
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
Ziggo schrapt BBC 3 en 4 Algemeen : 3 24 sep 2019
Onderzoek ACM openstellen Ziggo netwerk Algemeen : 16 19 aug 2019
Advertentie