obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
NPO gaat het WK 2018 in 4K beschikbaar stellen voor aanbieders
Sokje
https://www.totaaltv.nl/nieuws/npo-en-nos-stappen-met-wk-voetbal-in-ultra-hd/

IK ben benieuwd of Caiway het in 4K gaat doorgeven op de coaxkabel. Veel 4K televisies hebben inmiddels een ingebouwde tuner die ervoor geschikt is.
 
Bordewolf
Caiway heeft niet eens een decoder die het aankan... Maar goed het zou erg verrassend zijn als ze nu wel eens meegaan en voorop lopen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Het hoeft niet persé via een decoder. Als Caiway het 4K signaal op de coaxkabel plaatst kunnen de geschikte televisies het kanaal probleemloos
weergeven. Kabel Veendam doet het ook op die manier. Caiway heeft het voordeel van de coaxkabel dus is niet afhankelijk van een IPTV ontvanger.
 
Bordewolf
Caiway claimt op Twitter het niet te gaan doen. Kortom het blijft een provider die geen klant gelukkig wenst te maken.
Ze blijven willens en wetens jaren achterlopen op de rest.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Migow
Kujk ziggo sport al 1,5 maand in 4K en ziet er retestrak uit op de nieuwste oled tv van lg. Mij hoor je niet klagen. Je bent voor tv echt niet aan caiway gebonden hoor Grin
 
Sokje
Dan ben jij zeker testpersoon bij Ziggo?
 
Migow
Nee zit bij caiway dus dan wordt je echt geen testpersoon bij ziggo. Die zit niet op de coax bij mij.
 
Bordewolf
Die stream is anders nog nergens beschikbaar....
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Migow
Ow jij zegt het.... Verdiep je eens in iptv via internet zou ik zeggen
 
Bordewolf
Geen idee, ik less op TotaalTV dat dit signaal nog niet is vrijgegeven. Maar wellicht pik jij het via een illegale stream op (naar ik aanneem de huidige teststream waar enkele Ziggo-gerbuikers ook naar kijken via de testdecoder)
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NPO gaat het WK 2018 in 4K beschikbaar stellen voor aanbieders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
TV voor webtv functie TV's met ingebouwde Tuners : 1 29 sep 2021
TV 2x aanzetten voor beeld Algemeen : 5 08 feb 2021
Advertentie