obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone 510 opnemen via het EPG
nnndoh
Ik zit ergens mee, ben al een paar dagen wheeler dealers aan het opnemen via het EPG
Maar als ik ze terug kijk, is blijkbaar het programma al een paar minuten bezig en mis ik dus het begin.

Echter, als ik via hetzelfde EPG, replay tv doet , dan start het programma op het juiste moment en zie je nog net de aftiteling van het vorige programma.

Hoe kan dit? Edit ( is alleen met een aflevering later op de dag)

Edit2.... ik keek net naar een aflevingen op de tijd die ik normaal opneem sóchtends vroeg
Het vreemde is.... Als ik met replay tv kijk, begint hij met afspelen op de rond de 1 minuut in het programma... ik kan dan nog terug spoelen naar het begin van het programma
Als ik een opname heb geplanned. start hij dus ook met opnemen vanaf de 1 minuut en kan ik niet naar het begin terug spoelen.
Gewijzigd door nnndoh op 20 april 2018, 20:18
 
Bakstenen
Replay tv is gewoon een opname,die start altijd op het juiste moment,EPG en opnemen met de Entone en Caiway is niet de beste combinatie,ik had daar ook last van,toen ik belde kreeg ik als oplossing,dan moet u voor een paar euro Replay nemen,ongelooflijk, wat een service.
Maar ik laat nu de opnames 15 minuten eerder lbeginnen en ook later eindigen,dan gaat het goed.
 
nnndoh
Ja maar met de entone 510 kan de opname tijd niet wijzigen blijkbaar
 
Bakstenen

Quote

nnndoh schreef:

Ja maar met de entone 510 kan de opname tijd niet wijzigen blijkbaar


Ik heb ook een Entone,weet alleen niet of het de 510 is,maar bij instellingen kan je de tijd wijzigen
 
Bakstenen
Als je bij je AB van de Entone,naar menu gaat,dan instellingen,dan ga je naar Video en audio,dan kom je weer in een ander menu,daar scroll je naar beneden tot je ziet staan,starttijd voor opnameen na opname,daar kan je de tijd instellen
 
nnndoh
helaas heb ik die niet staan
 
Bakstenen
Oke,dan weet ik het ook niet,anders Caiway bellen en vragen of je de tijd van opnemen kan veranderen
 
Lucky
ik heb ook een entone 510 hier staan in de woonkamer
op de slaapkamer staay een kamai

omdat deze 2 gekoppeld zijn aan elkaar hebben in de software het zelf kunnen instellen van begin en einde vab org eruit vehaald anders zouden de 2 decoders elkaar niet meer zien is mij verteld
 
nnndoh
Als ik een Humax iRHD-5300C aanschaf. kan ik die ook op het glasvezel netwerk aansluiten. of moet dat over de kabel? want ik zit een jaar vast aan die entone abonnement,
 
Migow

Quote

nnndoh schreef:

Als ik een Humax iRHD-5300C aanschaf. kan ik die ook op het glasvezel netwerk aansluiten. of moet dat over de kabel? want ik zit een jaar vast aan die entone abonnement,

Alleen de entone zit op utp via glasvezel. Humax werkt via coax
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 510 opnemen via het EPG', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Serie opnemen neemt teveel op Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 14 sep 2022
Niet kunnen opnemen via app. Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 apr 2022
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 20 jan 2022
TV Externe USB Schijf opnemen Algemeen : 1 13 jan 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Advertentie