obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld telefonie problemen met CaiWay/Delta Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Weer een voordeel gevonden!
Murgen
In de negentiger jaren kwam DECT en ook bij ons stonden er de laatste jaren 4 opladers met handset en een basisstation. Eerst via VDSL op een Fritzbox maar sinds 2013 via glasvezel. Nou zijn er twee dingen hier aan de hand.

De eerste is dat mijn vrouw een probleem heeft met straling door draadloze apparatuur. En meten is weten en inderdaad DECT (maar ook de magnetron) geven veel straling af. In ieder geval heb ik een aantal vertrekken in huis bekabeld (CAT6) en DECT op ECO ingesteld.

Het tweede is dat wij steeds meer bellen via onze mobieltjes (en inderdaad, dat staat haaks op het vorige maar de logica van vrouwen is van Venus en ik ben van Mars). Ze belt meestal wel op de speaker en houdt het toestel van zich af. De DECT installatie werd niet of nauwelijks meer gebruikt.

En dus hebben we na al die jaren gewoon weer een telefoontoestel aan een draadje. Het scheelt in ieder geval 4 adapters!!

Ik zei al dat er bijna niet meer wordt gebeld op ons vaste nummer. Behalve ... door al die loterijen en goede doelen. Ondanks (of dankzij) het Belmenietregister. En toen ontdekte ik een instelling in het Caiway menu de werkelijk geweldig is ... zo simpel en zo mooi: gesprek weigeren indien binnenkomend gesprek anoniem is !! In 1 klap van al die anonieme graaiers af.

Dat moest ik even kwijt, prettig weekend. Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weer een voordeel gevonden!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV5 weer terug in het basispakket! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 23 jan 2023
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
Weer een zender minder per 1 maart JimJam vervalt Algemeen : 1 16 jan 2018
TP-Link AC1750 router problemen met internet acces maar na router reboot weer even ok Eigen netwerk : 9 16 okt 2017
Weer gedoe met "volwassen" zenders. Digitale radio of televisie storing : 10 25 jan 2016
Advertentie