obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Weet iemand hier wat het 088-nummer kost?
cawul
Ik heb geen idee, kan het nergens terugvinden en Caiway reageert niet, ook niet op reminders.
Zo zomaar kunnen dat zij het ook niet weten (en vermoedelijk geen interesse hebben om het uit te zoeken).
 
Migow
ff googelen en vond dit https://www.klacht.nl/kosten-klantens...eld-staat/
 
Egeels
Het is servicedesknummer van Caiway is volgens deze website lokaal normaal tarief

https://www.breedbandwinkel.nl/contactgegevens

Caiway
Telefonische klantenservice
088-2249111 (Normaal/lokaal tarief).
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur en zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur.
Online klantenservice
Klantenservice pagina van Caiway
Status van uw bestelling
Telefonisch via 088-2249111 (Normaal/lokaal tarief).
Postadres
CAIW Diensten B.V.
Postbus 45
2670 AA Naaldwijk
Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden van Caiway
 
cawul
Hartelijk dank. Dat is duidelijk.
Op hun site staat
"U kunt ons bereiken via 088-2249111 (tarief 088-nummer)"
hetgeen de indruk geeft dat hiervoor andere kosten worden berekend.
Wijzigen in .... (normaal/lokaal tarief, m.u.v. bellen vanuit het buitenland)
zou duidelijker zijn, denk ik.
Hoe dan ook, bedankt!

Overigens, tijdens de laatste storing probeerde ik mobiel 1200 te bellen, maar kreeg toen een bandje van de KPN.
 
Jaco Hage

Quote

cawul schreef:


Overigens, tijdens de laatste storing probeerde ik mobiel 1200 te bellen, maar kreeg toen een bandje van de KPN.


Het nummer 1200 is meestal het servicenummer van de provider. In dit KPN geval dus van je mobiele provider.
Via 1200 vast telefoonnummer van Caiway,kom je bij Caiway terecht. (mits deze lijn actief is, vandaar de 088- optie.)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weet iemand hier wat het 088-nummer kost?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat kost ESPN bij Caiway? Interactieve TV, Pay Per Event : 4 13 jan 2021
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
Aansluiting 'verplaatsen': wat kost dat? CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 1 14 jul 2017
Snelheid 95Mbps implaats van 200Mbps iemand tips suggesties? :) Snelheid : 11 07 feb 2015
Overstappen van Ziggo naar Caiway, geheim nummer behoud Eigen telefoon netwerk : 6 21 okt 2014
Advertentie