obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
GEEN SIGNAAL
pugg
Al weer uren zonder t. v signaal, werkelijk om te huilen,
bestaat er geen kwaliteitseis controle of op zijn minst
een kwaliteits bewaker?:@
Gewijzigd door pugg op 17 oktober 2010, 06:53
 
pugg
Kan iemand mij vertellen hoe je deze lui op zondag bereiken kan?
Ik draai hun nummer, krijg een keuze , druk die toets komt er een dame die zegt waar er storing is.
Mocht mijn plaats(Schiedam) er niet bij zitten moet ik een ander nummer draaien.
Dat gedaan krijg ik hetzelfde ouwehoer verhaal.

Iemand?
 
magicwizz

Quote

pugg schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe je deze lui op zondag bereiken kan?
Ik draai hun nummer, krijg een keuze , druk die toets komt er een dame die zegt waar er storing is.
Mocht mijn plaats(Schiedam) er niet bij zitten moet ik een ander nummer draaien.
Dat gedaan krijg ik hetzelfde ouwehoer verhaal.

Iemand?


0882249111 bellen.. Kiezen voor optie "radio televisie" (optie 5 volgens mij) en daarna krijg je een dame aan de telefoon waar je een bericht achter kan laten. Mochten er dan meerdere bellen uit de regio dan zal ze een melding doorzetten naar een storingsdienst.
 
rayblo
Even als opmerking;

Je hebt geen splitter tussen je aansluiting en kabel zitten?
Ik had dit in het verleden en toen bleek de metalen spiltter defect te zijn, na deze er tussen uit gehaald te hebben was mijn probleem opgelost!
Gewijzigd door magicwizz op 17 oktober 2010, 10:23
 
magicwizz

Quote

rayblo schreef:
Even als opmerking;

Je hebt geen splitter tussen je aansluiting en kabel zitten?
Ik had dit in het verleden en toen bleek de metalen spiltter defect te zijn, na deze er tussen uit gehaald te hebben was mijn probleem opgelost!


Heel goed Rayblo! Smile @Pugg : Heb je ook bij buren nagevraagd of die ook geen tv hebben?
 
pugg

Quote

magicwizz schreef:

Quote

pugg schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe je deze lui op zondag bereiken kan?
Ik draai hun nummer, krijg een keuze , druk die toets komt er een dame die zegt waar er storing is.
Mocht mijn plaats(Schiedam) er niet bij zitten moet ik een ander nummer draaien.
Dat gedaan krijg ik hetzelfde ouwehoer verhaal.

Iemand?


0882249111 bellen.. Kiezen voor optie "radio televisie" (optie 5 volgens mij) en daarna krijg je een dame aan de telefoon waar je een bericht achter kan laten. Mochten er dan meerdere bellen uit de regio dan zal ze een melding doorzetten naar een storingsdienst.


Dank, had het al geprobeerd en nu eindelijk geven ze een automatische melding dat er een storing is in Schiedam.
Nu weet ik iets.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'GEEN SIGNAAL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Advertentie