obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
NPO: GEEN PLANNEN VOOR AANBIEDEN THEMAKANALEN IN HD-KWALITEIT
Migow
Ik ga zo ook F1 kijken in 4K via oled tv... En zeg niet dat beeldkwaliteit ruk is Grin
 
BeertjeBas
Lijkt me super.. Veel plezier!!
 
Migow
Thnxxx laat er maar een bui vallen boven circuit Cheer
 
BeertjeBas
Is niet uitgesloten..: https://www.wetter.com/wetterkarten/niederschlagsradar/#geo:49.1673,8.2782,7
 
cawul

Quote

Migow schreef:

Ik ga zo ook F1 kijken in 4K via oled tv... En zeg niet dat beeldkwaliteit ruk is Grin


'Ruk' is het zeker niet. Het zal fantastisch zijn (geweest), geen discussie mogelijk.
OLED en HD zal ongetwijfeld al schitterend zijn.

Maar, is het niet zo dat je voor 4K
1. een 4K decoder moet hebben?
en dat het dan ook nog
2. dat het een 4K uitzending moet zijn?

Ik las ergens dat Ziggo zelf is nog aan het testen met een UHD decoder. Berichten uit mei.

Afhankelijk van het 4K-aanbod zal Caiway/Delta over een jaar of 3-4 wel volgen, denk, c.q. hoop ik.

Maar van hen zal je sowieso het komend halfjaar niet veel zult horen/merken: ze zijn intern druk bezig met de organisatie/verhuizing.
 
Migow
Klopt heb dan ook een 4K IPTV unit..deze upscaled naar 4096. Tadeloos strak beeld geeft dat op mijn ogen oled.. trouwens 1080p geeft ook een waanzinnig beeld..en gewoon via coax of entone
 
Bordewolf

Quote

cawul schreef:

Quote

Migow schreef:

Ik ga zo ook F1 kijken in 4K via oled tv... En zeg niet dat beeldkwaliteit ruk is Grin


'Ruk' is het zeker niet. Het zal fantastisch zijn (geweest), geen discussie mogelijk.
OLED en HD zal ongetwijfeld al schitterend zijn.

Maar, is het niet zo dat je voor 4K
1. een 4K decoder moet hebben?
en dat het dan ook nog
2. dat het een 4K uitzending moet zijn?

Ik las ergens dat Ziggo zelf is nog aan het testen met een UHD decoder. Berichten uit mei.

Afhankelijk van het 4K-aanbod zal Caiway/Delta over een jaar of 3-4 wel volgen, denk, c.q. hoop ik.

Maar van hen zal je sowieso het komend halfjaar niet veel zult horen/merken: ze zijn intern druk bezig met de organisatie/verhuizing.


Dat gevoel heb ik niet. Caiway was ooit de eerste provider die HD-kanalen zonder decoder doorgaf.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NPO: GEEN PLANNEN VOOR AANBIEDEN THEMAKANALEN IN HD-KWALITEIT', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Advertentie