obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
NPO: GEEN PLANNEN VOOR AANBIEDEN THEMAKANALEN IN HD-KWALITEIT
Poeleker
Ja dat is lekker KPN krijg ik 80 Mbit voor hetzelfde geld heb ik 300 Mbit bij caiway. Dus niet zo,n beste vergelijking. Volgens mij is het bij caiway zo slecht nog niet. Maar ja we zijn Hollanders moeten wat te zeuren hebben.
 
Bordewolf
Appels en peren. Ik vergelijk graag KPN Glas met Caiway Glas.
Koperdraad is een aftands product met wapperende lijnen, daar helpt zelfs dat pair bonding niet tegen.
Wanneer je met 10 mensen op KPN koper zit in de straat dan vergeet het maar.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Ik mag er toch vanuit gaan dat de NPO keiharde afspraken maakt dat het UHD kanaal niet gecomprimeerd wordt, dus het UHD WK zal bij KPN zijn om van te smullen denk ik. Mooi hoor , 10 bit kleuren, HDR en UHD.
Helaas niet voor de Caiway klanten.
 
Zooi
Gegevens en vergelijking over 1e kwartaal al gezien?
Kijk dan eens hier (https://www.consumentenbond.nl/alles-...L_20180520) en huiver (behalve de klantenservice, die is de beste van de onderzochte providers .. )
 
Hopeloos

Quote

Jaco Hage schreef:

Heb je dat HD beeld wel eens bekeken van KPN? Ik zou me kapot schamen als je dat als KPN-er HD DURFT te noemen.
Ik heb er in de afgelopen 2 weken weer 3 klanten op KPN aangesloten. puur omdat er maximaal 2 decoders maar mogelijk zijn via Caiway in Only Fiber gebieden, maar echt ....

Op glasvezel KPN heb er geen goed woord voorover. Nee, het coaxsignaal of het IPTV signaal van zowel Caiway Vs Ziggo is zeker 100 % beter..... ( even daargelaten de ellende over de Horizon en XL boxen. Die opvolger is trouwens wel een zeer fraaie oplossing )
.


Televisiekwaliteit
Klanten geven dit kwartaal opnieuw geen hoge cijfers voor de tv-kwaliteit. Caiway en Solcon Glasvezel komen qua tv-kwaliteit als laagste uit de test. Ziggo scoort net onder de 6 (een 5,9).


Consument denkt er toch iets anders overCool
Maar goed die hebben er geen verstand van blijkbaar.
 
Migow
Of het zijn beroepszeikers die zich aangemeld hebben bij de consumentenbondpanel. Beeldkwaliteit zowel op de coax alsmede via de entonebox vind ik retestrak...maar wellicht licht het eraan dat ik brildragend ben en maar een lg oled tv heb Grin
 
Bordewolf
Volgens mij is de trend dat er bij Caiway veel beeldstoringen worden gemeld (o.a. Rekam waar men het verdomd het netwerk te upgraden).
Ikzelf heb ook problemen gehad met Replay-tv, ook haperingen en storingen.

Bovendien wordt de provider beoordeeld op hoeveelheid HD zenders. Een superstrak SD kwaliteit is nog lang geen HD.
Sterker nog HD is de standaard en dan is een zender die in SD wordt uitgezonden qua beeld mager.
Op dat gebied zie je ook dat bij andere providers er beleid is om bijvoorveeld de SD varianten van de premium zenders uit te schakelen en daar HD-varianten van andere zenders voor terug te plaatsen.
Ziggo heeft al jaren QAM256, dat biedt Ziggo veel meer bandbreedte in verhouding tot Caiway.
Bovendien heeft Caiway nog lang niet in alle regio's de SD-kanalen vaarwel gezegd.

Tot slot lijkt het met toe dat Caiway via glasvezel wel alle mogelijkheden heeft meer HD door te geven. Dan zou ook de huur van de entone meer te billijken zijn.

Ik vind het overigens erg zuur dat de nummer 1 in dit onderzoek op CIF niet te kiezen valt. Overigens is Xs4ALL ook een KPN partij, dus ook vreemd dat uit onderzoek blijkt dat ze een superstrak en goed beeld leveren terwijl hier al eens anders is beweerd...

Er lijken nu echter twee topics (wellicht onbedoelt) door elkaar te lopen. Volgens mij moet dit in het UHD-topic en niet in het topic over de kanalen van NPO, daar heeft Caiway geen invloed op.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen

Quote

Migow schreef:

Of het zijn beroepszeikers die zich aangemeld hebben bij de consumentenbondpanel. Beeldkwaliteit zowel op de coax alsmede via de entonebox vind ik retestrak...maar wellicht licht het eraan dat ik brildragend ben en maar een lg oled tv heb Grin


Internet is super bij de Caiway,de Entone is een slecht product,maar wat is het alternatief?
 
Bordewolf
Per 1 juli via glasvezel in HD
TV5 Monde
Oranje TV
Schlager TV
Stingray Brava
E Pop of Culture
Film1 Action
Film1 Family
Film1 Drama
Fox Sports 6

Via COAX en glasvezel extra
Ketnet HD

Zeg nu niet dat ik het hier niet eerder al gemeld heb Smile
Gewijzigd door Bordewolf op 12 juni 2018, 21:42
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen
maak me gek,wat een vooruitgang,vrees alleen dat ik niet de kijkcijfers gaat verhogen helaas
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NPO: GEEN PLANNEN VOOR AANBIEDEN THEMAKANALEN IN HD-KWALITEIT', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Advertentie