obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
NPO: GEEN PLANNEN VOOR AANBIEDEN THEMAKANALEN IN HD-KWALITEIT
Sokje
Nou Jaco, bij mijn buurman ziet TV 5 Europe in HD bij KPN er veel mooier en scherper uit als mijn wazige SD beeld van deze zender bij Caiway, dus ik weet niet of je af en toe last hebt van beslagen brillenglazen?
 
Migow
Nou ik weet niet veel maar weet wel dat ik sedert ik een nieuwe TV heb de kanalen van caiway haarscherp zijn... Zelfs de SD kanalen. En ja zie het verschil echt wel tussen SD en HD. Trouwens TV 5 op 4096x2160P ziet er echt strak uit met me ipbox GrinGrin
 
Jaco Hage

Quote

Sokje schreef:

Nou Jaco, bij mijn buurman ziet TV 5 Europe in HD bij KPN er veel mooier en scherper uit als mijn wazige SD beeld van deze zender bij Caiway, dus ik weet niet of je af en toe last hebt van beslagen brillenglazen?


ik vind het allemaal een prachtig verhaal. Mij overtuigt het niet dat een SD zender nu weer vergeleken wordt het een HD KPN.
Het verhaal begint een beetje een omgedraaide wereld te worden.Wink

Ik geef alleen aan dat ik KPN HD onder de maat vind.
 
Sokje
Daar kan ik misschien nog wel inkomen, maar Caiway staat wel erg stil met de aanwas van nieuwe HD zenders. Het loopt erg achter met het aanbod ten opzichte van de beschikbaarheid. Het wordt tijd dat Caiway zoveel mogelijk SD eruit knalt.
 
Jaco Hage
Dat is een feit...

Ben ook gewoon zo benieuwd wat Delta Vs Caiway in het nieuwe gebouw in Schiedam gaan realiseren als alle koppen bij elkaar zitten.
 
Bordewolf
Jaco,

Dat het uiteindelijk gaat leiden tot 1 bedrijf is duidelijk. Maar Delta zelf loopt al achter op Caiway.
Mogelijk dat de slagkracht groter wordt.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jaco Hage

Quote

Bordewolf schreef:

Jaco,

Dat het uiteindelijk gaat leiden tot 1 bedrijf is duidelijk. Maar Delta zelf loopt al achter op Caiway.
Mogelijk dat de slagkracht groter wordt.


Precies!
 
Hopeloos

Quote

Jaco Hage schreef:


Ik geef alleen aan dat ik KPN HD onder de maat vind.


Overigens heeft KPN ook in de 600 serie van hun zenders de meest bekeken zenders in Glas HD. Dit is alleen voor de glasvezelklanten. Deze zien er wel wat beter uit. Kijk er maar eens naar.Cool
 
Jaco Hage

Quote

Hopeloos schreef:

Quote

Jaco Hage schreef:


Ik geef alleen aan dat ik KPN HD onder de maat vind.


Overigens heeft KPN ook in de 600 serie van hun zenders de meest bekeken zenders in Glas HD. Dit is alleen voor de glasvezelklanten. Deze zien er wel wat beter uit. Kijk er maar eens naar.Cool


Ik onderzoek feitelijk alles wel eerst goed voordat ik iets roep. Ik zou het als het verkocht wordt als HD TV beeld nooit aanbevelen dat het HD is. Dat het er goed uitziet, prima. Maar dan is het het HD beeld wat ik heb/ken/bereken aan daadwerkelijk beeldlijnen en scherpte/diepte wel even een tikkie anders.... Cool (overigens had ik het over het KPN glasvezel gedeelte)

Maar goed, mijn verwachting/gevoel/mening/feit/eis doet niet verder meer ter zake in dit dispuut... Niet iedereen hoeft te kijken op mijn manier van HD kijken. Ik zie wel meer dan blur en jitter en wil gewoon haartje-scherp-beeld .... Wink No worries
 
Sokje
Ok, maar dan nog is de aanwinst van nieuwe HD zenders en hogere snelheid bij Caiway erg karig vergeleken bij KPN. KPN geeft hogere snelheid bij veel abonnementen. Bij Caiway staat de snelheid al twee jaar stil, behalve de prijsverhogingen dan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NPO: GEEN PLANNEN VOOR AANBIEDEN THEMAKANALEN IN HD-KWALITEIT', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Advertentie