obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
IR Extender
Dubois
Hallo,

Ik wil graag mijn Entone kunnen bedienen met mijn tv-meubel dicht. Nu heb ik een Marmitek Invisible Control 6 Extra aangeschaft en probeer ik deze te laten werken met de Entone. Helaas zonder succes en ik heb het idee dat de Entone hier ook door van slag raakt. Wat zijn jullie ervaringen met IR extenders en waar zit exact het IR-oog op de Entone?

Alvast bedankt.

Gr
 
Jaco Hage

Quote

Dubois schreef:

Hallo,

Ik wil graag mijn Entone kunnen bedienen met mijn tv-meubel dicht. Nu heb ik een Marmitek Invisible Control 6 Extra aangeschaft en probeer ik deze te laten werken met de Entone. Helaas zonder succes en ik heb het idee dat de Entone hier ook door van slag raakt. Wat zijn jullie ervaringen met IR extenders en waar zit exact het IR-oog op de Entone?

Alvast bedankt.

Gr


De Control 6 werkt (niet) goed, eigenlijk gewoon niet. Je moet naar een actief Control 10 systeem. Die werkt prima.

Over welk type Entone heb je het>?
Bij de Kamai in het midden, andere mogellen even met de LED Zaklamp checken. Bij de meeste modellen zit hij rechts naast het display
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IR Extender', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Advertentie