obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
TP Link 600VPN
Rob1954
Goede morgen,
Ik heb een TP link 600VPN router. Ik moet normaal 400MBPS binnen krijgen maar ik heb een Up en Down 95 MBPS. Mijn instellingen staan op ADSL of moet de instelling staan op Onther?

Bandwidth Control Settings staat nu op ADSL

Graag info hieroverSmile
 
Egeels
Volgens de spec's is de max NAT Troughput 120Mbs van deze router. Ik vermoed dat het niet met de genoemde instelling te maken heeft, maar dat router gewoon niet sneller kan. (Correct me I'am wrong Jacco) https://www.tp-link.com/nl/products/details/cat-4909_TL-R600VPN.html#specifications
 
Jaco Hage
Volgens mij moet je even kijken in de rules list wat je daar hebt toegewezen op het IP .i.s.m. de toegewezen up- en download snelheid en het aantal clienten.

Vind het even lastig te beoordelen omdat ik niet weet/zie hoe de rest van de config is gedaan en/of aansluiting of instelling van PC / modem / UTP klopt.

Wat is de reden waarom je deze VPN router gebruikt, en hoeveel clienten staan op de router en AP's aangesloten?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TP Link 600VPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TP-Link Archer C1200 router CaiWay/Delta Glasvezel modem : 4 02 dec 2018
TP-Link AC1750 router problemen met internet acces maar na router reboot weer even ok Eigen netwerk : 9 16 okt 2017
TP link router v2 traag WiFi Snelheid : 4 20 nov 2014
Caiway Glas ism TP-Link WDR4900 - geen verbinding CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 3 19 jul 2014
TP-Link TL-WDR4300 maakt geen verbinding Hardware instellingen : 5 16 jun 2014
Advertentie