obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Entone - pauze - blauwe balk
cawul
Ik plaats mijn bericht maar hier - weet niet of dit de goede plek is.

Entone

Wanneer je iets afspeelt en je drukt op de pauze toets, dan verschijnt onderaan het beel een nogal forse blauwe balk.
Ik heb een tijdje gewacht, maar volgens mij blijft die daar staan.
Het is dus niet zo dat die balk als na een paar seconden verdwijnt, of dat er een knop is waarmee je 'm kan láten verdwijnen.

Die balk is soms onhandig, met name wanneer je specifiek iets wil zien dat nou net ónder die blauwe balk verdwijnt (denk b.v. aan ondertiteling).

Als ik gelijk heb en die blauwe balk blijft daar inderdaad staan, dan is mijn verzoek om iets aan de software/firmware te doen waardoor die blauwe balk na xx seconden verdwijnt (b.v. na 5 seconden).

Moet ik dan via een Enquête medestanders krijgen of wat?
Hoe moet ik dit aanpakken.
Het maakt op Caiway mogelijk meer indruk wanneer ook ánderen hier last van hebben.

Thanks
 
Jaco Hage
Wat zegt Caiway over je constatering?
 
cawul
Heb het niet gemeld omdat
1. ik niet weet of het bij andere ook zo is (misschien is het instelling, hetgeen ik niet vermoed)
2. of anderen er ook last van hebben en er vanaf willen.

Wanneer ik de enige ben die hiervan melding maakt, dan verdwijnt het waarschijnlijk sowieso in de bittenbak... :-)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone - pauze - blauwe balk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie