obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve tv ontvanger aansluiten
amvhooff
Is de Entone interactieve tv ontvanger ook anders aan te sluiten dan met een kabel in het 2e of 3e gat in mijn glasmodem?
Ik wil graag van de kabel door mijn gang af.
Vorige week heb ik een Apple Airport Time Capsule en een Apple Airport Extreme aangeschaft en dacht het daarmee opgelost te hebben dmv een draadloos Wifi netwerk. Daar wilde ik dan de interactieve tv op aansluiten. Helaas is mij dit, nog, niet gelukt. De Airport Time Capsule is bedraad aangesloten op mijn glasmodem in het eerste gat in het glasmodem...
Wie kan mij helpen?

Groetjes Annelies
 
jj1987
Dat zal helaas niet gaan. Die 2e poort is bedoeld voor de entone omdat het vanuit caiway zo ingesteld is qua ip nummers dat op die poort alleen een entone kan. Het internet en tv verkeer is hiermee gescheiden van elkaar. Enige optie is een kabel trekken naar het glasmodem of lekker via de coaxkabel kijken als die aanwezig is. Scheelt een kastje en en waarschijnlijk een hoop ergenis. De entone is helaas niet draadloos. Enige optie is om met van die stekker devolo dingen te werken. Maar koop dan wel een goed merk. Vaak geven die dingen ook meer ellende dan je wilt.
 
Bordewolf
Mogelijk met Devolo via een stekker? Misschien heeft Jaco tips.
Het is eigenlijk te zot voor woorden dat je door die entone allerlei kunst en vliegwerk moet doen om op je slaapkamer tv te krijgen.
Als die Multiscreen nu eens kon streamen...

Nieuwbouwhuizen krijgen bovendien geen COAX meer, daar kun je dus ook al niets mee.
Gewijzigd door Bordewolf op 03 februari 2018, 18:44
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jaco Hage

Quote

Bordewolf schreef:

Mogelijk met Devolo via een stekker? Misschien heeft Jaco tips.
Het is eigenlijk te zot voor woorden dat je door die entone allerlei kunst en vliegwerk moet doen om op je slaapkamer tv te krijgen.
Als die Multiscreen nu eens kon streamen...

Nieuwbouwhuizen krijgen bovendien geen COAX meer, daar kun je dus ook al niets mee.


Ik ben nog het eea aan het testen voor draadloze connectie/optie. Komende week ben ik op de ISE beurs om dat verder uit te zoeken of mijn idee lukt.
Voor nu heb ik wel allerlei opties via fiber/ UTP over coax etc maar draadloos heb ik wel werkend maar nog niet gegarandeerd stabiel.

Iets van een devolo optie werkt deels maar dat gaat niet 100% met opname en live kijken.
Ik kan het wel werkend krijgen via 1 UTP kabel zodat je zowel internet als IPTV over 1 UTP kabel kan laten lopen.

Je kan dit ook wel via de router laten lopen maar dan moet je met VLAN's en/of een trunk werken...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv ontvanger aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv ontvanger verbinden met deco X50 mesh Storing : 1 08 okt 2023
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
Delta interactieve TV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 22 jan 2023
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Interactieve tv via TPlink Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 mrt 2022
Advertentie