obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Caiway haalt de krant ... door een klacht
Jaco Hage
Het klopt wat Migow schrijft. Cbizz heeft heel andere voorwaarden, eisen en structuur overeenkomsten zoals vaste IP en 24uur support voor de zakelijke gebruiker.
Ik begrijp best dat Caiway een ''voordeligere'' oplossing is maar is veel meer gericht tot RTV / dynamisch IP voor consumenten.

Feit blijft wel dat je mag verwachten dat je verbinding werkt maar als ondernemer moet je gewoon zorgen voor de backup verbinding als de ene uitvalt het via een andere provider en/of het 4G netwerk het overneemt.

Ik merk steeds meer dat ondernemers/bedrijven slecht op de hoogte zijn gebracht wat betreft dit soort issues en/of beveiligingen. Ik ga graag met ze in gesprek om dit soort zaken aan te pakken zodat het geen landelijk nieuws wordt. Voor de ondernemer zijn er heel andere constructies te bedenken en te bouwen zodat de klant niet de dupe wordt en hun bedrijf linksom of rechtsom altijd online is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway haalt de krant ... door een klacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie