obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Geen mail kunnen verzenden
Bakstenen
Dat wel maar niet van Caiway,omdat Vodafone op dat moment je provider is,of je moet naar webmail gaan en vanuit daar verzenden
 
kareltjuh
Sorry voor de late reactie, ik heb op mijn telefoon alles ingesteld en dan zowel buiten caiway en op 4G gewoon verzenden met mijn Caiway smtp server. Geen problemen mee. Als je verificatie aanzet dat gat de server controleren of je ook daadwerkelijk abonnee bent. Dit gebeurt door je caiway email adres en wachtwoord in te voeren.

Verificatie staat op een Samsung het kan ook zijn dat er staat inloggen verplicht.

Dit heb ik ook bij Iphones gedaan en ook deze geen problemen mee.
Handtekening
Blij met Cisco en Juniper
 
kareltjuh
@Borderwolf, Ook al wordt Caiway straks IMAP, de SMTP server blijft hetzelfde. Alleen de inkomende server veranderd. van pop naar imap. Inkomend en uitgaand zit een groot verschil. Zit al jaren te wachten op imap bij caiway maar hopelijk doen ze dit nu ook echt. Wat misschien wel een oplossing zou zijn is in plaats van de beveiliging aanpakken zodat het niet uitmaakt of je nu SSL poort 465 of TLS poort 587 pakt. Hier merk ik best nog wel groot verschil in.
Handtekening
Blij met Cisco en Juniper
 
Bordewolf
Men heeft beloofd dat men zeer binnenkort over gaat op IMAP (ergens las ik nog dit jaar, maar wellicht wordt het nu begin volgend jaar)
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Freddief
Het probleem is volgens mij opgelost.

Bij mobiele netwerk stond Vodafone internet dit moest zijn Vodafone live.

Mail versturen werkt prima nu.
 
kareltjuh
Goed om te horen Fred. dat is weer een probleem daar kan Caiway zelf niets aan doen. Ik geloof dat Vodafone 2 of 3 verschillende instellingen ervoor heeft met zijn 4G. Dit moet altijd Vodafone live zijn.
Handtekening
Blij met Cisco en Juniper
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen mail kunnen verzenden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie