obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Goede raad
Bakstenen
Goede raad is duur maar kan misschien goedkoper,ik zit al mijn internet leven lang bij de Cai,over het algemeen tevreden,maar daardoor ook een mailadres van de cai,nu vraag ik mij af is het verstandig om een gmailaccount aan te maken mocht ik ooit eens over stappen,ik hoor graag de voor en tegens.
Is wel een hoop gedoe als ik omga want ook vanwege mijn bedrijf hebben ik weet niet hoeveel mijn bestaande mailadres,maar als ik nu begin en mee laat lopen dan komt er vanzelf een eind aan,misschienPfft
 
Jaco Hage
Je zou toch kunnen beginnen met bv een gmail adres, of via een hoster waar je een eigen e-mail adres aan laat maken. Dan zou je je bestaande relaties alvast kunnen beantwoorden met het nieuwe mailadres. Dan lopen beide emails nog binnen en faseer je op een rustige manier je oude e-mail adres uit.
 
Bakstenen
Klopt Jaco,nadeel van een hoster is dat je er voor moet betalen,zat ook te denken aan een website maar dan alleen om een mailadres te hebben,die kan ik ook zo meenemen
 
Jaco Hage
Je kunt je mailadres dan wel persoonlijk maken/houden. Het heeft wel voordelen bv het vastleggen van grote data mail op de server, cloud connecties, anonimiteit, veiligheid van mail ontvangen en versturen, gebruikers toevoegen en toegang verlenen en overal in de wereld te openen/bekijken etc. Je begint voor rond/gemiddeld de 2,50 per maand. Dus het ligt er ook een beetje aan wat het je waard is en wat je ermee wilt doen/bereiken.
 
kareltjuh
@Baksteen, niet veel weten het maar ook Google heeft een zakelijk plan voor bedrijven. Genaamd G-Suite. Hier kun je een eigen email hebben en heb je vele voordelen mee. Plus je profiteert van alle voordelen die ook google heeft zoals overal ter wereld in kunnen loggen, eigen domeinnaam, google drive zakelijk en nog veel meer.

https://gsuite.google.com/intl/nl/

neem hier eens een kijkje. Prijzen beginnen bij 4 euro per maand.
Handtekening
Blij met Cisco en Juniper
 
Bakstenen
Bedankt voor de antwoorden Jaco en kareltjuh,ik ga er eens over nadenken
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Goede raad', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Trage download en goede uplaod snelheid Snelheid : 3 13 mrt 2016
Klantenservice Caiway goede informatie ja/nee Klacht over CaiWay/Delta : 33 14 feb 2015
Goede service Algemeen : 1 07 dec 2013
Advertentie