obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
RTL Crime, RTL Lounge en Out TV in HD beschikbaar bij Ziggo
Sokje
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Ziggo dit jaar al diverse malen meer HD zenders heeft toegevoegd en zoals nu hier ook weer blijkt, rustig mee doorgaat.

http://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-e...-tv-in-hd/

Bij Caiway gebeurt er al tijden niks meer op gebied van toevoeging van HD zenders.

Ik vind gezien de prijs die we betalen bij Caiway, hierin niet zo moet stil staan als ze nu doen .
Gewijzigd door Sokje op 01 december 2017, 06:58
 
Bordewolf
Er zal wel een andere wind gaan waaien lijkt me. Nieuwe CEO, verhuizing naar Zeeland, integratie van systemen.

Meer HD is al het hele jaar een must. Ziggo Sports Voetbal en Racing zijn ook nog steeds geen HD, Film 1 zelfs nog steeds niet.

En dan wat Ziggo al heeft:

- RTL Crime
- RTL Lounge
- RTL Telekids (kortom nu ALLE RTL zenders!!)
- Out TV
- XIte
-ID
-AMC
- Ziggo Sports Voetbal
- Ziggo Sports Racing
- Ziggo Sports Golf
- Film 1 Premiere
- Film 1 Action
- Film 1 Family
- Film 1 Drama
- Discovery Science
- Motorsports TV
- DanceTrippin
- MTV LIve HD (is er bij ons zo maar afgeknikkerd, het enige goede MTV kanaal MET muziek!)

Dat zijn maar liefst 18 HD kanalen meer tov Caiway !!!!!!!!!!!!!

Wat ook nog mogelijk is:
NDR
WDR
RTL Television
Regionale zenders (voor mij TV Oost!)
TV5
Alle Franse zenders !
Rai Uno
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Ik moet het nog maar zien. Dat EQT heeft in Zeeland alle Eurosport en Discovery zenders nog steeds niet terug geplaatst. Laat staan meer HD zenders bijvoegen, daarvoor moet volgens hun eerst analoge zenders geschrapt worden. Ik snap niet dat Ziggo met grote regelmaat HD zenders kan toevoegen en dat nog met alle analoge zenders op het net.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'RTL Crime, RTL Lounge en Out TV in HD beschikbaar bij Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Caiway versus Ziggo Algemeen : 9 25 jan 2020
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
Ziggo schrapt BBC 3 en 4 Algemeen : 3 24 sep 2019
Onderzoek ACM openstellen Ziggo netwerk Algemeen : 16 19 aug 2019
Advertentie