obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
EQT Infrastructure neemt CIF, Caiway over
Sokje
Het is in ieder geval een goede incasseerder.
De mensen van Rekam gebied niks extra bieden, maar wel de prijsverhoging in rekening brengen.

Sorry maar ik vind dat krommer dan krom en maatschappelijk onverantwoord.
 
Bordewolf
Laten we afwachten, wie weet dat Caiway toch nog een aantal gebaren gaat maken. Ze zullen toch zelf ook wel aanvoelen dat ze hier niet meer mee weg gaan komen. Geen enkele dienst wordt wezenlijk verbeterd, dan kunnen ze de prijzen niet verhogen.
Dus ze zullen echt wel nattigheid voelen en met een verrassing gaan komen er 1 maart anders kan ik het niet verklaren wat ze nu aan het doen zijn.

Bijzonder is ook dat er nog geen brieven de deur uit zijn.
Gewijzigd door Bordewolf op 15 januari 2018, 23:07
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
cawul

Quote

Bordewolf schreef:

Laten we afwachten, wie weet dat Caiway toch nog een aantal gebaren gaat maken. Ze zullen toch zelf ook wel aanvoelen dat ze hier niet meer mee weg gaan komen. Geen enkele dienst wordt wezenlijk verbeterd, dan kunnen ze de prijzen niet verhogen.
Dus ze zullen echt wel nattigheid voelen en met een verrassing gaan komen er 1 maart anders kan ik het niet verklaren wat ze nu aan het doen zijn.

Bijzonder is ook dat er nog geen brieven de deur uit zijn.


Ik wil niet al te negatief overkomen, maar ... eh... waarom denk je dat ze daarmee niet wegkomen?
Er is nú een beetje ophef, maar over een paar weken is iedereen vermoedelijk over gegaan tot de orde van de dag en int Caiway gewoon de verhoogde tarieven, zonder noemenswaardige tegenprestatie. Klaar.
"... als gevolg van de gestegen kosten.. " (of iets dergelijks)

Valt in dezelfde categorie als de verhoging van de VOIP buitenland tarieven een paar jaar geleden.
Wie piept er nu nog over dat die van 3-4 ct naar 11 ct p/minuut werden verhoogd.
(4->11 ct = 275%)
Op Radar was destijds nogal wat ophef, https://goo.gl/57bQiV, maar vermoedelijk hebben weinigen hun abo opgezegd.

-
 
Bakstenen

Quote

cawul schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Laten we afwachten, wie weet dat Caiway toch nog een aantal gebaren gaat maken. Ze zullen toch zelf ook wel aanvoelen dat ze hier niet meer mee weg gaan komen. Geen enkele dienst wordt wezenlijk verbeterd, dan kunnen ze de prijzen niet verhogen.
Dus ze zullen echt wel nattigheid voelen en met een verrassing gaan komen er 1 maart anders kan ik het niet verklaren wat ze nu aan het doen zijn.

Bijzonder is ook dat er nog geen brieven de deur uit zijn.


Ik wil niet al te negatief overkomen, maar ... eh... waarom denk je dat ze daarmee niet wegkomen?
Er is nú een beetje ophef, maar over een paar weken is iedereen vermoedelijk over gegaan tot de orde van de dag en int Caiway gewoon de verhoogde tarieven, zonder noemenswaardige tegenprestatie. Klaar.
"... als gevolg van de gestegen kosten.. " (of iets dergelijks)

Valt in dezelfde categorie als de verhoging van de VOIP buitenland tarieven een paar jaar geleden.
Wie piept er nu nog over dat die van 3-4 ct naar 11 ct p/minuut werden verhoogd.
(4->11 ct = 275%)
Op Radar was destijds nogal wat ophef, https://goo.gl/57bQiV, maar vermoedelijk hebben weinigen hun abo opgezegd.

-

Klopt,omdat anderen providers ook hun prijzen verhogen,je mag het niet zeggen dus droom ik het,maar als de een zijn prijzen verhoogt doet de ander het ook
 
griffioen66

Quote

cawul schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Laten we afwachten, wie weet dat Caiway toch nog een aantal gebaren gaat maken. Ze zullen toch zelf ook wel aanvoelen dat ze hier niet meer mee weg gaan komen. Geen enkele dienst wordt wezenlijk verbeterd, dan kunnen ze de prijzen niet verhogen.
Dus ze zullen echt wel nattigheid voelen en met een verrassing gaan komen er 1 maart anders kan ik het niet verklaren wat ze nu aan het doen zijn.

Bijzonder is ook dat er nog geen brieven de deur uit zijn.


Ik wil niet al te negatief overkomen, maar ... eh... waarom denk je dat ze daarmee niet wegkomen?
Er is nú een beetje ophef, maar over een paar weken is iedereen vermoedelijk over gegaan tot de orde van de dag en int Caiway gewoon de verhoogde tarieven, zonder noemenswaardige tegenprestatie. Klaar.
"... als gevolg van de gestegen kosten.. " (of iets dergelijks)

Valt in dezelfde categorie als de verhoging van de VOIP buitenland tarieven een paar jaar geleden.
Wie piept er nu nog over dat die van 3-4 ct naar 11 ct p/minuut werden verhoogd.
(4->11 ct = 275%)
Op Radar was destijds nogal wat ophef, https://goo.gl/57bQiV, maar vermoedelijk hebben weinigen hun abo opgezegd.
-


Net even gesprek gehad op chat en aangaf dat ze erg duur zijn geworden en we nog niks terug hebben gekregen kreeg ik volgende antwoord:
Medewerkster 13 zenders die op dit moment SD zijn krijg je in HD
 
Sokje
Dit geld dus niet voor de klanten in het Rekam gebied. Die krijgen er niks bij, maar wel de prijsverhoging.

Erg krom !
 
Bordewolf
Welke 13 HD zenders krijg IEDEREEN er bij ??? Wanneer je alleen basis hebt dan krijg je maar 3 HD zenders extra.
Extra-pakket, buitenlandpakket en premiumpakketten betalen de afnemers al grof geld voor, daar mag dan ook HD tegenover staan, maar moeten ALLE klanten daar voor mee betalen ???

Daar klopt geen moer van! REKAM gebied krijg helemaal niks en moet ook dokken!

En dan dat verhaal over ReplayTV. Ik heb G500, Ik betaal daar al 5 euro voor ReplayTV, had kan toch niet zo zijn dat die 2,50 verhoging dan ook bedoelt is voor een upgrade van ReplayTV!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Heineken-88
www.caiway.nl/wijzigingen2018

caiway.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1978
Handtekening
Ik zou ochtenden een stuk leuker vinden als ze wat later zouden beginnen...
 
Bordewolf
eens... verder in dat topic over de prjsverhogingen en niet hier.... er worden nu twee zaken door elkaar gezet.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
Even een interessant bericht uit een ander forum, hier worden blij van lijkt me zo, op die manier moet Caiway harder gaan lopen. Ik verwacht dat het hier niet bij zal blijven mocht de proef slagen.

Goed nieuws. In Almelo zijn ze een pilot begonnen om het KPN-portfolio aan te bieden over het Cogas-netwerk. Dat wil zeggen dat alles wat normaal gesproken over het Reggefiber-netwerk wordt aangeboden nu op een select aantal postcodes in Almelo beschikbaar is. Tot nu toe weet ik dat de diensten op postcode 7607HT worden aangeboden. Wellicht wordt dit later uitgebreid. Het gaat hierbij om een gerenoveerde flat waar geen koperaansluitingen meer zijn. Het pakket bestaat uit een Experiabox V10 en een Genexis NTU. De glasvezel wordt op poort 2 van de FTU aangesloten en de UTP op poort 1 van de Genexis.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EQT Infrastructure neemt CIF, Caiway over', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie