obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
EQT Infrastructure neemt CIF, Caiway over
Sokje
Ik lees nou niet bepaald goeie berichten over Delta. De iptv ontvanger geeft alleen stereo geluid door. Dat is toch om te huilen in 2018 !

Veel mensen missen de Discovery zenders en Eurosport.

De prijsstelling is dus voor het goedkoopste alles in 1 pakket: 52,50 + 3,50 = 56 euro per maand.

En daarvoor krijg je een zeer schamel zenderpakket bij Delta , met een beschamend laag aantal HD zenders zonder Eurosport en Discovery.

Je zou zeggen voor de tarieven die Delta rekent mag er wel het een en ander meer geboden worden. Als dit hier gaat gebeuren , ben ik weg!

Ik heb gelezen dat het aantal KPN klanten drastisch is toegenomen in Zeeland sinds Delta het zenderaanbod zo heeft verschraald.
 
Bordewolf
Caiway heeft gewoon afspraken met Eurosport en Discovery. Het verklaard ook waaarom er minder HD zenders zijn bij Delta.
Met name Eurosport en de Discovery zenders zijn in HD.

De prijsstelling kun je wel wat van vinden, maar het is inclusief opnemen en afspelen (zonder de nieuwe decoder, met CI+/HD ontvanger).

Dat de nieuwe box geen Dolby Surround kan is vreemd, maar je kan je ook afvragen hoe Delta de streams aanbiedt. Ik neem aan dat deze box via HDMI wordt aangesloten en je dus zuiver bent overgeleverd aan hoe Delta zijn streams aanbiedt. Zijn die streams zonder Dolby Sourround dan zal die box het ook niet doorgeven ook. De oorzaak ligt waarschijnlijk dus niet in die nieuwe decoder.
Bovendien is men niet verplicht deze decoder te nemen, al denk ik dat men via deze decoder meer zenders kan doorgeven tov COAX.

Ik ben ook niet zo blij met het vergelijk dat je maakt met Caiway. Vooralsnog zijn het twee verschillende bedrijven.
Wanneer ze worden samengevoegd (en ik denk niet dat dit zo maar het geval is!!!) dan komt toch het beste van de twee werelden samen.

Echter biedt Delta vooralsnog geen Glasvezeldiensten! Er is dus sowieso sprake van totaal verschillende producten.

Het feit dat EQT nu Caiway koopt zegt me vooralsnog alleen maar dat Caiway hierdoor sneller kan groeien. Ik zie Delta eerder op gaan in Caiway dan andersom.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
De kogel is door de kerk.

Ik hou mijn hart vast !



https://www.delta.nl/over-delta/nieuw...-caiw-over
 
Bordewolf
Wij allemaal. Jammer dat er zo weinig communicatie is over de plannen en wat dit voor ons als consument nu gaat betekenen.
Met nam in de zin van meer keuze uit providers en zo ja welke providers. Het CIF-netwerk blijft met alleen Caiway al "serieuze" provider een lachtertje.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Voorlopig is het een en al kommer en kwel met de Delta interactieve ontvanger.

De meeste klanten willen het kastje na twee dagen al weer weg doen Smile

https://forum.zeelandnet.nl/search/ac...ity/recent

Echt een bedrijf waar ik vertrouwen in heb .....
 
Bordewolf
Meestal hoor je alleen de klagers op het internet. Doe ik niet zo veel op. Daarnaast is de ontvanger net in gebruik, dus kinderziektes. Dat komt ook wel goed.
Maar waarom ben je zo op Delta gericht. We zitten bij Caiway!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
ReBr
Bij caiway gaan in ieder geval de prijzen per 1 maart 2018 weer omhoog.

https://www.caiway.nl/wijzigingen2018

En nogal ruim ook.. Maar meer zenders in HD, geen extra toevoegingen.

Zelf zit ik in regio Gouda E.O en hier mogen we ons gelukkig prijzen met wel een verhoging van prijzen, maar geen enkele (HD) toevoeging,of verhoging van internetsnelheid, alles blijft ongewijzigd.
Al ben ik verder wel tevreden met alles in 1HD, is het toch voor het eerst dat er niets tegenover de prijsverhoging staat.
 
Bordewolf

Quote

ReBr schreef:

Bij caiway gaan in ieder geval de prijzen per 1 maart 2018 weer omhoog.

https://www.caiway.nl/wijzigingen2018

En nogal ruim ook.. Maar meer zenders in HD, geen extra toevoegingen.

Zelf zit ik in regio Gouda E.O en hier mogen we ons gelukkig prijzen met wel een verhoging van prijzen, maar geen enkele (HD) toevoeging,of verhoging van internetsnelheid, alles blijft ongewijzigd.
Al ben ik verder wel tevreden met alles in 1HD, is het toch voor het eerst dat er niets tegenover de prijsverhoging staat.


Daar is een apart forumonderwerp voor
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
cawul
Overigens ... over de nieuwe tarieven heb -ik- van Caiway zélf niets gehoord. Ik kom er via dit forum bij toeval achter.
Binnen 'Mijn Caiway' staat 'Nieuwsbrieven' weliswaar aangevinkt, maar ik kan mij niet herinneren ooit een nieuwsbrief te hebben ontvangen.

Jullie wel?

Uiteraard geldt dat dan ook voor dit "EQT Infrastructure neemt CIF, Caiway over"-gebeuren.

Misschien heeft men te druk met de overname en het verhogen van tarieven, waardoor ze vergeten zijn dat ze ook nog zoiets hebben als klanten

Het woord "overnames" baart mij op voorhand al zorgen...
- waarom was dit noodzakelijk?
- gaat / ging het slecht met Caiway, waardoor ze niet meer op eigen benen kunnen / konden staan?
- veelal gaan dingen veranderen en zelden wordt de klant er beter van, of anders gezegd:
welke diensten verdwijnen of worden mínder en hoeveel méér moeten wij gaan betalen?

Neem aan dat men daarover heeft nagedacht...
 
Jaco Hage
Ik verwacht van wel dat het een goede investeerder is. EQT is geen kleine jongen en bezit 48% in Tampnet. Dat heeft een slordige waarde van 500 miljoen dollar. Het is een behoorlijke groot-beheerder van fiber die inmiddels al 1000-den kilometers heeft afgelegd. Dat zou dus vooral tegoeden komen om de buitengebieden te voorzien van Glasvezel.

Daarnaast zal dat zo het nodige moeten herzien/faciliteren/aanpassen als er een nieuwe investeerder zijn aandeel en duit in het zakje doet.

Laten we wensen dat het tegoeden komt in de groei van diensten/service en ontwikkeling>? Alleen dat ''men'' dat vandaag of komende week verwacht lijkt me wel wat voorbarig...

Het geschreeuw van de tarief verhoging per 1 maart 2018 is al niet te behappen...
De nieuwe Content rechten en de nieuwe (AVG) privacywet eisen gaat veel geld kosten voor bedrijven/providers...

Dus laten we er vanuitgaan dat het een slimme stap is in mogelijkheden en een goede innovatieve richting,

Ik hoop echt dat we een ''Aart Verbree'' tijd tegemoet gaan. Wat een wereldklasse man was dat binnen Cai-Westland.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EQT Infrastructure neemt CIF, Caiway over', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie