obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Entone Kamai geen pauze
MarcoT
Hallo allemaal
Heb mij nu ook maar hier aangemeld, want ik word gek van caiway.
Hebben sinds afgeholpen jaar tv via glas. Liep ook eerst zonder problemen. Dan ineens konden wij niet meer pauzeren. Met caiway gebeld en 1 dag later opgelost. Maar.... daar blijf het niet bij. Daarna konden wij om de week niet pauzeren. Heb al zo vaak caiway gebeld, dat ik er nu echt geen zin meer heb om te bellen.
Laatste keer was de oplossing van hun, als pauzeren niet werkt de sd card eruit en opnieuw opstarten. Dat werkte voor een aantal weken. Maar nu helemaal niet meer. Opnemen in de cloud doet die ook alleen als die er zin in heeft.
Toen al om een nieuwe glas receiver gevraagd of tenminste een nieuwe sd card. Maar geen gehoor.
Misschien weet hier nog iemand een oplossing.
Zal een andere aanbieder hier een snelheid van 300mbit kunnen leveren, waren wij allang weg van dat caiway gedoe.
Gr Marco
 
Bordewolf
Je vergeet dat terugkijken ook sinds kort hapert. Het lijkt wel of er iets is met de servers waarop dit draait ??

In elk geval iedere euro die ik er nu voor betaal is er 1 te veel! En ik betaal ook nog eens 5 euro bij het 500Mbit pakket ipv 2,50 bij de andere pakketten!!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
MarcoT
Ja dat klopt. Dat werkt ook niet naar behoren. Maar ook al in het begin.
Net deed die helemaal niks meer. Geen zenders geef die aan. Weer stekker eruit en nu net doet ie het weer.
Wordt er echt gek van. Pauzeren gebruiken wij best vaak. Of beter gezegd. Gebruikten wij. Want dat werkt nu niet meer. En caiway heeft echt nul service.
 
Jaco Hage

Quote

MarcoT schreef:

Ja dat klopt. Dat werkt ook niet naar behoren. Maar ook al in het begin.
Net deed die helemaal niks meer. Geen zenders geef die aan. Weer stekker eruit en nu net doet ie het weer.
Wordt er echt gek van. Pauzeren gebruiken wij best vaak. Of beter gezegd. Gebruikten wij. Want dat werkt nu niet meer. En caiway heeft echt nul service.


Bel of e-mail mij morgen even. Als je mailt vermeld dan je postcode en huisnummer dan kan ik alvast het eea ondernemen. Ik verwacht dat ik met Caiway je probleem wel kan fiksen en je irritatie wordt weggenomen.

Rechts van het forum staan de gegevens. Uiteraard kun je mij ook een PB bericht sturen.

Ik hoor het wel. Smile
 
pauke
En hoe is het afgelopen?
Andere gebruikers hebben deze problemen ook, dus die willen ook graag een oplossing.
 
MarcoT
Ik heb sinds 1 week een nieuwe kamai.
Met een grotere sd card van 16gb.
Tot nu toe geen problemen meer. Het pauzeren werkt weer.
Maar het is nog afwachten. Want caiway heeft al een keer contact gehad hoe het gaat met de nieuwe, maar wij wachten nog effe een tijd af.
Sta dus nog in contact met caiway om te zien of het ook over een langere periode goed gaat.
 
pauke
ik heb sinds een week of 6 ook die kamai thuis gestuurd gekregen omdat de andere entone's iedere keer vast liepen en soms opgenomen programma's niet af te spelen waren.
Maar ik zie met deze nieuwe ook geen verbetering.
Geen pauze, ook niet terug kunnen spoelen.
en in andere gevallen zegt hij dat "afspelen op dit kanaal is niet mogelijk"
soms werkt het wel en dan weer niet.

heel raar
 
MarcoT
Ja het is een rare verhaal met die kamai.
Moet wel zeggen dat de nieuwe sneller reageert.
Tot nu toe nog niet alles geprobeert wat toen niet werkte. Dat pauzeren was toch het belangrijkste voor ons. Ik hoop dat het deze keer opgelost is. Want ik wil ook niet per maand nog meer kwijt zijn aan geld om die Entone met harddisk te nemen. Ook leuk was het gesprek met caiway. Ik zei dat ik veel geld per maand betaal en toch graag wil dat het werkt. Toen zei die medewerker "dat men voor televisie maar een kleine bedrag betaalt, en het meeste geld voor glasvezel en telefonie is". Daar wist ik effe niet meer wat ik moest zeggen. Zo naar de zin, Jammer yo.
Maar het was nu wel eindelijk een oplossing. Mede dank ook door hulp hier uit de forum.
Mijn vader in Duitsland heeft die zelfde entone kamai als ik hier, maar dan via Vodafone. En die had nog geen problemen ermee. En die reageert nog sneller als de mijne. Terwijl die niet via glasvezel loopt.
Ik blijf hopen en ga iedere dag kijken of pauzeren nog werkt. De rest zal ik dit weekend ook nog effe testen
 
Sokje
Kan je bij de nieuwe Kamai ook al opnames plannen op je mobiel als je niet thuis bent, zoals bij Ziggo en KPN ?
 
MarcoT
Niet dat ik weet. Zal wel handig zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone Kamai geen pauze', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie