obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway introduceert per 2-10-2017 ''Internet Only'' voor € 39,95
Bordewolf

Quote

glpg634 schreef:

Ik kan als BESTAANDE klant niet kiezen voor alleen internet wat natuurlijk bespottelijk is. Maar goed, laat mij zien hoe ik dat wel kan doen en ik doe het graag want nu betaal ik al jaren 20 euro per maand teveel omdat ik NOOIT tv kijk en bel, zonde van het geld dus.


Deze informatie klopt dan weer niet. Doe maar even de postcodecheck op de site van Caiway. Dan staan daar eerst de 3 huidige pakketten genoemd (dat zijn er naar mijn mening te weinig voor alternatieven op verouderde pakketten)

Even verder naar beneden scrollen en je kan alleen internet bestellen.

Helaas is dit maar 1 pakket van 150 Mbit en wanneer je de rest zelf moet gaan regelen ben je met een NLZiet app waar je de nederlandse zenders op ontvangt en Netflix en wellicht nog iets voor de buitenlandse zenders toch nog aardig duurder uit!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
glpg634
ZUCHT, als je als bestaande klant naar pakket wijzigen internet gaat, krijg je NIET, ik herhaal, N I E T, de optie om te wijzigen naar een internet ONLY. Blijkbaar kan dat alleen voor NIEUWE klanten. Ik bel maandag de helpdesk wel want ik wil er verdorie vanaf! Ik HOEF verder niks te regelen want ik wil geen Tv en fokking bellen.
Gewijzigd door glpg634 op 19 januari 2019, 09:49
 
Bordewolf
Kan prima, je moet het gewoon via de site bestellen en niet via Mijn Caiway
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Burnin
ZUCHT, als je als bestaande klant naar pakket wijzigen internet gaat, krijg je NIET, ik herhaal, N I E T, de optie om te wijzigen naar een internet ONLY. Blijkbaar kan dat alleen voor NIEUWE klanten. Ik bel maandag de helpdesk wel want ik wil er verdorie vanaf! Ik HOEF verder niks te regelen want ik wil geen Tv en fokking bellen.[/quote]

idd gewoon ff bellen en het is zo geregeld.Thumbs Up
 
Sokje
Ik vind wel dat de snelheid van internet only omhoog moet.
 
Bordewolf
Ik denk dat de internet Only Hype snel weer op zijn retour zal zijn.
Je ziet nu al versplintering van veel te veel app die allemaal de hoofdprijs vragen voor de content.
Netflix gaat in drie jaar tijd van 5 euro naar 15 euro. Tel daar alle nieuwe apps eens bij van Disney, NLZiet, Videoland.


Ik heb Netflix en kijk gewoon TV (incl Replay) via Caiway. Ik wil echt niet meer dan dat.
Met internetonly gaan de kosten van de content (de apps bij elkaar) gewoon gierend omhoog.

Ik zie het ook als een hype. Bij de volgende crisis keert iedereen op zijn schreden terug en dondert men alle apps er weer af.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
glpg634
Ik betwijfel het, ik kijk namelijk al zo'n tien jaar geen TV meer. Hooguit incidenteel iets bij uitzending gemist wat nu nog gratis is.

Heb inderdaad mijn abonnement kunnen downgraden naar internet only, hehe!

DANK
 
kellemes

Bordewolf schreef:

Ik denk dat de internet Only Hype snel weer op zijn retour zal zijn.
Je ziet nu al versplintering van veel te veel app die allemaal de hoofdprijs vragen voor de content.
Netflix gaat in drie jaar tijd van 5 euro naar 15 euro. Tel daar alle nieuwe apps eens bij van Disney, NLZiet, Videoland.


Ik heb Netflix en kijk gewoon TV (incl Replay) via Caiway. Ik wil echt niet meer dan dat.
Met internetonly gaan de kosten van de content (de apps bij elkaar) gewoon gierend omhoog.

Ik zie het ook als een hype. Bij de volgende crisis keert iedereen op zijn schreden terug en dondert men alle apps er weer af.


Je hoeft je niet op alles te abonneren natuurlijk.
Als ik van 'alles in 1 glas' terug stap naar alleen internet + NLZiet en Netflix (basic-abo voor ons prima) dan ben ik ongeveer hetzelfde kwijt en vooral.. krijg ik content die een stuk beter aansluit bij de vraag vanuit ons gezin. Nu krijgen we zo'n star pakket van 70 (oid) tv-zenders voor onze mik waarvan we er 50/60 nooit kijken, maar wel elke maand betaal voor de doorgifte, nog los van de radio-zenders.
Streaming-diensten worden langzaam duurder in de loop der jaren (brood en melk ook) maar Caiway zeker ook.
Zou mooi zijn als ik in die lijst tv-zenders van Caiway zelf kan aan/af-vinken wat ik ontvangen wil, en daarmee logischerwijs de prijs wat kan drukken. Man.. Schlager TV?? En ook daar betaal ik voor?? Angry

Cord-cutting https://en.wikipedia.org/wiki/Cord-cu...rd-cutting is in the US al langer in grote mate gaande.. hier iets minder vooralsnog maar ik garandeer je dat dit geen hype is.
Gewijzigd door kellemes op 12 januari 2020, 16:55
 
lamjanus
Werkt de coax kabel nog qua digitale tv als je kiest voor alleen internet? Of sluiten ze die echt fysiek af.
 
Murgen

lamjanus schreef:

Werkt de coax kabel nog qua digitale tv als je kiest voor alleen internet? Of sluiten ze die echt fysiek af.


Er wordt heel nadrukkelijk gesteld dat coax niet bij het 'Internet only' pakket is inbegrepen. Maar probeer het eens, zou ik zeggen. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway introduceert per 2-10-2017 ''Internet Only'' voor € 39,95', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie