obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Stelling: Caiway houdt zelf HD tegen
Bordewolf
Mijn stelling is dat Caiway nu zelf meer HD zenders tegenhoudt. Ik veel nieuwe gebieden zoals het Cogasgebied houdt men analoge tv aan.
Doordat in die gebieden nog steeds niet volledig is afgeschakeld kan Caiway minder HD zenders aanbieden op de COAX (ivm gelijk houden pakket).

Ik vindt dat Caiway nu door moet pakken en analoog echt volledig moet uitbannen of minimaliseren.
Daarnaast kan Caiway de entone-gebruikers ook tegemoet komen. In het pakket G500 betaal ik daar 5 euro voor.
Dan mag ik ook meer HD verwachten, een gratis Pathé-app, wellicht een andere app tegen gereduceerd tarief oid.
Alleen het terugkijken is niet voldoende, dat interactieve decoders van de concurrent zijn wel inbegrepen in het abo en bieden wel meer HD, meer zenders en meer apps.

Bovendien denkt de concurrent ook na door via Multiscreen de zenders die op een andere manier niet beschikbaar kunnen komen door te geven en veelal ook in HD.
Waarom de regionalen in de app niet in HD doorgegeven met een cast-optie ?
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Ik weet niet of het door Caiway zelf komt, maar als tegenwoordig de meest simpele vlogger zijn filmjes op YouTube in 2K aanbiedt, vind ik het raar dat aanbieders nog berusten in een duur extra pakket waarin bijna alles nog in antiek SD is. De ogen van de kijker is tegenwoordig gewend aan HD en 4K zie je al steeds vaker opduiken op YouTube en natuurlijk Netflix.

Wat de oorzaak ook is, een aanbieder zoals Caiway werkt er op deze manier aan mee dat ze links en rechts worden ingehaald door streamingdiensten.
 
Bordewolf
Er zijn genoeg mogelijkheden voor meer HD. RTL Television kan al naar HD. RTL2 HD zit nog niet eens in ons pakket (wel bij andere aanbieders).
Overigens is er ook een herstart van het RTL Plus kanaal inmiddels (eigenlijk het kanaal waaruit RTL Television uit ontstond).
RTL Plus heeft weer de oude series, maar ook alle spelprogramma's van toen (wel in een nieuw jasje).
Kortom Caiway zou ook meer duitse RTL-kanalen kunnen gaan aanbieden. Dat doen andere providers ook al.

WDR en NDR kunnen ook al naar HD. De franse en Italiaanse zenders zijn veelal al in HD en leveren een HD signaal aan, maar nog niet bij Caiway.
MotorsTV is ook al HD bij Ziggo, nog niet bij Caiway.

En dan natuurlijk nog de regionale zenders en Film 1 en Ziggo Sports.
Film1 Sundance gaat per 1 september verdwijnen zonder opvolger. Dus mooie kan voor Caiway om dan een andere Film1 zender naar HD te zetten ??
Geldt ook voor Ziggo Sports. Men moet maar eens doorpakken vind ik. Voetbal, Racing en Golf horen gewoon in HD. Zeker op de glasvezel is dat realiseerbaar.
We betalen voldoende voor de Plus en Premium pakketten, dan mag je daar ook meer HD verwachten.
Gewijzigd door Bordewolf op 31 augustus 2017, 15:37
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Stelling: Caiway houdt zelf HD tegen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie