obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
entone slaat vast
willempie
Ik heb dit nu tweemaal gehad, de entone staat helemaal vast. Na uit en aanzetten krijgt de entone geen ip address meer. Als ik het glasmodem uit - en aanzet begint na enige tijd de entone weer te werken. Iemand met defzelfde ervaring ? (en wellicht een oplossing, het glasmodem uit en aanzetten zit ik niet op te wachten)
 
Jaco Hage

Quote

willempie schreef:

Ik heb dit nu tweemaal gehad, de entone staat helemaal vast. Na uit en aanzetten krijgt de entone geen ip address meer. Als ik het glasmodem uit - en aanzet begint na enige tijd de entone weer te werken. Iemand met defzelfde ervaring ? (en wellicht een oplossing, het glasmodem uit en aanzetten zit ik niet op te wachten)


Hoe achterhaal je het IP adres>? Zit de netwerkkabel wel op poort 2 of 3 van het modem?
 
Sokje
Heb je nog wel al je opnames als je de Entone daarna weer aan de praat hebt gekregen, Willempie?
 
willempie
Hi Jaco,

Ja alles zit juist aangesloten, ik zal later een screenshot maken van de status van de entone (het blauwe lampje blijft knipperen) De setup heeft zeker 1.5 jaar goed gedraaid en opeens stopte het met werken.
 
Jaco Hage
Wat zegt Caiway hierover?
Die kan de Entone uitlezen...
 
willempie
Ik laat een case aanmaken, to be continued.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'entone slaat vast', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie