obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Welke TV's met ingebouwde Tuners zijn er? Welke werken met het digitale signaal van CaiWay/Delta? Hoe is de beeldkwaliteit?
 Onderwerp afdrukken
zenders zoeken
Sokje
Maar dat gebeurt dus wel, zie KPN iptv ! Regiozenders geschrapt, Mezzo en Brava geschrapt. Reken eens uit hoeveel extra Caiway aan Fox Sport extra moet betalen per abonnee. Naar wat ik verneem moet er 3 euro per klant per maand afgedragen worden aan Fox Sport.
 
Bordewolf

Quote

Sokje schreef:

Maar dat gebeurt dus wel, zie KPN iptv ! Regiozenders geschrapt, Mezzo en Brava geschrapt. Reken eens uit hoeveel extra Caiway aan Fox Sport extra moet betalen per abonnee. Naar wat ik verneem moet er 3 euro per klant per maand afgedragen worden aan Fox Sport.

Dat valt alles mee. Ga er maar van uit dat Caiway dit goed heeft onderhandeld en dat het grotendeels al verrekend is met de prijsverhoging van afgelopen keer.
Het is aan Caiway om zo veel mogelijk Fox Sports abo's af te sluiten, des te lager wordt de prijs per klant.

Met de prijsverlaging van Fox Sports zijn er veel meer abonnees voor Fox Sports bijgekomen.

Laat ook onverlet dat andere ontwikkelingen opeens niet stil mogen staan.
Regiozenders schrappen gaat KPN klanten kosten, maar KPN heeft dat niet gedaan voor IPTV. Mezzo en Brava zijn niche zenders, persoonlijk kan ik ze missen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Als je weet dat het normaliter om centen gaat per kanaal per klant, begrijp je wellicht dat ik 3 euro per maand niet mee vind vallen ....
 
Bordewolf
Die 3 euro is aardig uit de duim gezogen. De fee per klant is ca 1 euro (als dat het al is) en is lager naarmate er meer fox sports abo's verkocht worden door Caiway.
De rest is een vast bedrag dat Caiway sowieso moet afdragen ook in het oude contract.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
Nog een nieuwtje:
http://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-onderzoekt-wijziging-analoog-zenderaanbod/

Uit het bericht blijkt dat Caiway dat al zou hebben gedaan. Deze info klopt niet helemaal.
In het Cogasgebied zijn er nog steeds 28 zenders analoog te ontvangen.
Dat is ook meteen de reden dat Caiway een ruim aantal HD zenders niet (kan) doorgeven.

Ook Caiway moet spoedig geheel gaan stoppen om HD-zenders mogelijk te maken zowel Premium (Ziggo Sports en Film1, regionale zenders als vele andere duitse, franse en engelse zenders) die al lang in HD beschikbaar ziin.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Nannini
Is er misschien ergens iets over te vinden voor wat betreft andere gebieden?
Ik heb net een nieuwe samsung tv en hij kan geen digitale zenders vinden.
Ik zit in Twente. ben benieuwd of het bij mij ook opgelost kan worden door andere waardes in te vullen
 
Highway
Twente

Frequentie: 369.000 MHZ
Netwerk ID: 9004
Modulatie: 64 QAM
Symboolsnelheid: 6875 KS/s
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zenders zoeken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Tijdelijk meer zenders Nieuws van CaiWay/Delta : 3 20 mrt 2020
Advertentie