obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Welke TV's met ingebouwde Tuners zijn er? Welke werken met het digitale signaal van CaiWay/Delta? Hoe is de beeldkwaliteit?
 Onderwerp afdrukken
zenders zoeken
Sokje
Wat ik bijvoorbeeld ook erg raar vindt van RTL, dat er anno 2017 nog geen HD versies zijn van RTL Crime en RTL Lounge. Maar ook de themazenders van de NPO, het lijkt wel of ze daar slapen !!
 
Bordewolf
Die themazenders snap ik nog wel. RTL Crime zendt veel oude series uit die niet in HD zijn opgenomen, dus dan slaat het zijn doen ook voorbij.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jaco Hage
Hoelang zal Digitale TV nog bestaan? Steeds meer wordt vervangen door streaming / apps en kun je zelf films / series etc uitkiezen.

De NPO heeft zijn apps en website een opfrisbeurt gegeven en probeert zo de Netflix van de lage landen te worden. Tegen betaling kun je nu zonder reclames in HD kijken.

Dus zeg het maar...
 
Sokje
De NPO heeft inderdaad nu NPO start maar je kan als je ervoor betaalt nog steeds tegen storende logos in beeld aankijken.
Ik vind dat zoiets niet kan. Bij Netflix en Videoland heb je ook geen logos in beeld omdat je er extra voor betaalt.
 
Bordewolf
NPO Start gaat niemand op toehappen. Betalen voor series en programma's waar we via ons betalatinggeld al voor betaald hebben en dat om ze in HD te kunnen zien!
Gedoemd om te mislukken.

En lineair kijken blijft gewoon. Netflix is zo populair omdat we daardoor series uit Amerika eerder kunnen zien dan dat ze hier op tv komen.
Eerder moest je wachten toe een zender de rechten kocht (als ze dat al deden) en dan werd het een jaar later uitgezonden.
Netflix is dus niet populair omdat het on demand is, maar omdat de series gewoon eerder beschikbaar zijn.
Verder zie je dat Netflix nu ook al begint met iedere week op een bepaalde tijd een aflevering te lauchen waardoor je toch weer wekelijks gaat kijken ipv de serie in 1x.

Lineair kijken gaat er nooit af, grote shows, live sport, actuele praatprogramma's en nederlandse series blijft men toch wel kijken lineair.

Je ziet ook dat Videoland niet populair is en dat is van RTL.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jaco Hage
Als dat aanbod goed is dan biedt het de mogelijkheid om enkel via internet te streamen. Ik ben wel voorstander om enkel via internet TV/films en series te streamen.
Overigens ben ik toch voorstander om een TV scherm enkel te gebruiken als scherm. Als deze voldoet aan alle latency (video-verversing-beeldsnelheden) dan stream ik liever via degelijke streaming apparatuur/apps, dan gebruik te maken van een ingebouwde TV tuner. Ofwel geef mij maar een ultiem scherm en een bron die streamt via HD/4K etc. Afijn, daarover heb ik geen klagen.

Ik heb 0,01% met praatprogramma's en de negativiteit / beinvloeding op de publieke omroepzenders. Ik volg alleen denderend online nieuws in vogelvlucht om met gezond verstand te handelen en te leven. Smile

Dat is ook een manier van TV kijken ... Wink

@sokje: Logo's ben ik mee eens... Hoef die informatie niet op mijn scherm te zien. Voetbal en dart's uitslagen etc zijn genoeg Wink
 
Bordewolf
Jaco, in die zin zie ik er ook meer in dat Providers je voorzien van Netflix, Videoland, Pathé etc door een unieke inlogcode en dat providers alle zenders via een app beschikbaar maken waardoor je alle zenders in HD kunt streamen.
Het is van de zotte dan Ziggo Voetbal en Ziggo Racing (maar eigenlijk alle Ziggo Sports zenders) niet in HD zijn. Voetbal en Racing in HD is een must in deze tijd.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
Weer een nieuwbrief ontvangen van Caiway met weer niets niets onder de zon.
Ondanks alle beloftes draait de Pathé app nog niet, Multiscreen is nog steeds niet geupdate voor Windows 10 en ook niet met een castoptie en heel je abonnement.
Ziggo Sports en Film 1 nog steeds niet volledig in HD en in tegenstelling tot veel andere providers is men kennelijk nog niet bezig met nog meer HD plaatsen in het PLUS en Buitenlandpakket.

Leek het begin dit jaar op een stuk vooruitgang.... Helaas een heel kleine opleving.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Het komt allemaal door die veel te dure deal met Fox Sports. Caiway moet nu voor iedere klant een flinke vergoeding betalen aan Fox Sports, het maakt niet uit die klant abonnee is van Fox Sports of niet.

Je snapt dat dit behoorlijk ten koste gaat van veel.
KPN heeft ook niet voor niets dit jaar zijn televisieaanbod behoorlijk verslechterd.

Wij betalen nu allemaal Fox Sports belasting en Caiway is het incassokantoor van Fox Sports en de abonnees van Fox Sports en Fox Sports zelf, die liggen in een deuk !!
 
Bordewolf

Quote

Sokje schreef:

Het komt allemaal door die veel te dure deal met Fox Sports. Caiway moet nu voor iedere klant een flinke vergoeding betalen aan Fox Sports, het maakt niet uit die klant abonnee is van Fox Sports of niet.

Je snapt dat dit behoorlijk ten koste gaat van veel.
KPN heeft ook niet voor niets dit jaar zijn televisieaanbod behoorlijk verslechterd.

Wij betalen nu allemaal Fox Sports belasting en Caiway is het incassokantoor van Fox Sports en de abonnees van Fox Sports en Fox Sports zelf, die liggen in een deuk !!


Dat kan ik me niet voorstellen. Die deal heeft Caiway zelf gesloten, dus ik neem aan dat men weet wat men doet.
Zoiets mag nooit ten kosten gaan van verbetering van andere diensten.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zenders zoeken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Tijdelijk meer zenders Nieuws van CaiWay/Delta : 3 20 mrt 2020
Advertentie