obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
wat is activatiecode universele afstandbedieng entone 510
lcmvdam
ik ben al 24 uur bezig (niet non stop heb wel gewoon geslapen)om een nieuwe universele witte afstandsbediening te activeren voor de entone 510 tv is gelukt kastje niet.(de oude universele afstandsbediening is kapot gegaan caiway heeft een nieuwe opgestuurd witte ik had een zwarte) Kastje al diverse keren aan uit gezet code 24 en 31 geprobeerd helpt niet ik ben zo boos en gefrustreerd dat ik het hier ga vragen via facebook contact gehad met caiway niet geholpen bel morgen maar zit vanaf donderdag al naar 1 zender te kijken zou fijn zijn als alles het weer gewoon doet. ik hoor het graag
 
Jaco Hage

Quote

lcmvdam schreef:

ik ben al 24 uur bezig (niet non stop heb wel gewoon geslapen)om een nieuwe universele witte afstandsbediening te activeren voor de entone 510 tv is gelukt kastje niet.(de oude universele afstandsbediening is kapot gegaan caiway heeft een nieuwe opgestuurd witte ik had een zwarte) Kastje al diverse keren aan uit gezet code 24 en 31 geprobeerd helpt niet ik ben zo boos en gefrustreerd dat ik het hier ga vragen via facebook contact gehad met caiway niet geholpen bel morgen maar zit vanaf donderdag al naar 1 zender te kijken zou fijn zijn als alles het weer gewoon doet. ik hoor het graag


Maak even een foto van die universele afstandsbediening. Hij moet namelijk zijn met de ''opname knoppen''. De basis afstandsbediening zonder de recoderd knoppen werkt niet.
Aan de binnenzijde van het afstandsbediening klepje staat een code. Is dat URC625000-00R00? Of anders?
 
lcmvdam
hoi, dank je wel de code die je noemt staat aan de binnenkant van het klepje foto lukt niet om toe te voegen heb weer contact via facebook het is nu half 4 s middags probleem opgelost heb de verkeerde afstandsbediening gekregen normaal leveren ze altijd de zwarte ik heb prongelijk de witte gekregen ze gaan er voor zorgen dat ik zo snel mogelijk de zwarte krijg ze hebben excuses gemaakt heb ik geaccepteerd het had een hoop leed kunnen schelen was er al bang voor nog even geduld dan moet het wel goed zijn.
Gewijzigd door lcmvdam op 02 juli 2017, 15:27
 
Jaco Hage

Quote

lcmvdam schreef:

hoi, dank je wel de code die je noemt staat aan de binnenkant van het klepje foto lukt niet om toe te voegen heb weer contact via facebook het is nu half 4 s middags probleem opgelost heb de verkeerde afstandsbediening gekregen normaal leveren ze altijd de zwarte ik heb prongelijk de witte gekregen ze gaan er voor zorgen dat ik zo snel mogelijk de zwarte krijg ze hebben excuses gemaakt heb ik geaccepteerd het had een hoop leed kunnen schelen was er al bang voor nog even geduld dan moet het wel goed zijn.


Precies. Fijn! Smile
Je kunt wel even via de Multiscreen App op de tablet TV kijken.

Goed weekend.
 
lcmvdam
Dank je wel ook voor de tip ga het proberen goed weekend gr leonie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wat is activatiecode universele afstandbedieng entone 510', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie