obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
BBC First eindelijk ook bij Caiway
Sokje
Het werd wel tijd zeg !!

http://tbivision.com/news/2017/06/bbc...on/758141/
Gewijzigd door Sokje op 01 juni 2017, 13:57
 
jj1987
En dan komt het en kijkt er geen hond naarClap net als met sbs9.
 
Bordewolf
zei ik toch :-)


Hopelijk wordt ik hiermee weer iets geloofwaardiger
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Ja, maar je noemde wel een hele andere datum, Bor Smile
 
Bordewolf
Kijk mijn posts maar terug.... Ik heb altijd geroepen dat deze er bij zou komen en nooit met een datum... (veelal riep ik gelijk met Viceland ook ivm de vrijgelaten nummers)

1 regel van mijn streeplijstje
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Geeft niet hoor Bor, maar je hebt echt wel 1 maart 2017 genoemd. Maar fijn dat je ons op de hoogte houd via jouw inside information ..
 
Jan284
Heb ik nu iets gemist bij Caiway? Bijna alle zenders zijn gewijzigd.
Het lijkt er op dat de nummering nu op een volgend zijn en die serie
lokale zenders zijn weg. Op de site zenderoverzicht staan de oude nummers nog.
 
jj1987
Wellicht even je zenders opnieuw binnen halen? Hier staat alles gewoon goed. Ze hebben wel de nieuwe zenders al aan de lijst toegevoegd met een dia dat de zender er per 15 juni op staat.
 
Jan284
Er zijn weer wijzigingen. Vanmorgen stond Rijnmond nog op 63 en nu weer 65 !
 
jj1987
Ze zijn er nog druk doende mee op de achtergrond. Zou de 15e even de zenderlijst verversen en dan kun je er vanuit gaan dat t feilloos werkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'BBC First eindelijk ook bij Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie