obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Viceland HD komt er aan zitten we er wel op te wachten?
Bordewolf
Caiway brengt ons in juni Viceland HD. Ik vraag me af of we er wel op zitten te wachten. Bij Ziggo kijkt er werkelijk geen hond naar en wij krijgen het toch bij Caiway in de mik geduwd.
Ik vindt het een verspilt HD-kanaal. Ik had liever BBC First HD gezien of Ziggo Voetbal en Racing in HD of Film1 in HD.

Viceland schijnt niet veel te brengen, zonde dat daar een HD kanaal aan wordt verspilt.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
jj1987
Persoonlijk is het voor mij geen meerwaarde. Kanalen zat. Kom meestal niet verder dan kanaal 16. Buiten dat, hoe weet je of ziggo klanten er wel of niet naar kijken? Film1 vind ik een achterhaald concept. Zeker met on demand diensten zoals Netflix, Videoland etc. Een kanaal dat films uitzend op gezette tijden is naar mijn mening ouderwets. Zie eerder deze kanalen opgedoekt worden dan dat er bij caiway een hd variant voor komt. Als caiway Viceland niet aan hun aanbod had toegevoegd dan was er hier ook een bak ellende net zoals het sbs9 verhaal waar naar alle waarschijnlijkheid nu ook geen hond naar kijkt. Probeer t positief in te zien. Wellicht is er wel iets op die zender wat je aanspreekt. Eerst zien, dan klagen.
 
Sokje
Mijn vrouw heeft veel liever BBC First dan een kanaal zoals Viceland waar blijkbaar amper iemand naar kijkt.
 
2fast4u
ik zei al lang dat men zelf kan kiezen welke zenders man leuk vind en per zenders bepaalt bedraag betaalt per maand..en niet zenders krijgt wat je niet eens wil kijken^^
 
Bordewolf

Quote

2fast4u schreef:

ik zei al lang dat men zelf kan kiezen welke zenders man leuk vind en per zenders bepaalt bedraag betaalt per maand..en niet zenders krijgt wat je niet eens wil kijken^^

Klopt, maar dan wordt het erg duur inkopen voor de providers en de zenders per stuk zouden ook te duur worden.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
2fast4u

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

2fast4u schreef:

ik zei al lang dat men zelf kan kiezen welke zenders man leuk vind en per zenders bepaalt bedraag betaalt per maand..en niet zenders krijgt wat je niet eens wil kijken^^

Klopt, maar dan wordt het erg duur inkopen voor de providers en de zenders per stuk zouden ook te duur worden.


ja helaas klopt helaas..of misschien switch dat je zelf tot die bedraag zenders kan switchen elke maand..
 
jj1987
Op welke datum gaat viceland toegevoegd worden aan het aanbod?
 
Bordewolf
Net als BBC First zoals ik twee maanden terug al riep en niemand me nog wilde geloven dat men in onderhandeling was en het nog even geduld was tot juni.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
jj1987
Zal wel eerder worden dan 15 juni. De vorige zenderlijst wijzigingen vonden ook 2 weken voor de aangegeven datum plaats.
 
Bordewolf
De werkzaamheden zijn minimaal. Ik verwacht hooguit een paar dagen eerder. Het is niet meer een hele exercitie waarbij men moet omnummeren. De kanaalnummers zijn al vrijgehouden etc.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Viceland HD komt er aan zitten we er wel op te wachten?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
NPO komt niet rond Algemeen : 4 29 nov 2017
Wie komt er nog uit wat die heeft? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 5 15 aug 2016
Bij het nieuwe Ziggo, vijf CI modules en smartcards mogelijk per abonnement, wanneer komt Caiway Klacht over CaiWay/Delta : 7 08 nov 2015
Caiway komt klant tegemoet met goedmakers Nieuws van CaiWay/Delta : 19 02 nov 2014
Advertentie