obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Pay per event
Bengel
Ik heb Pay per event een wedstrijd besteld maar ik zie foxsport 1 nu niet in mijn zenderlijst? Komt deze beschikbaar voor de bestelde wedstrijd of moet ik dit anders aanpakken?
 
Jaco Hage
Op welke manier kijk je TV. Via Glas of coax? Heb je wel dan een SmartCard?

- Als je geen FOX in je zenderlijst ziet, en je kijkt via coax dan zal je waarschijnlijk de zenders opnieuw moeten opzoeken. (het kan zo zijn dat je TV niet volledig DVB-CI+ is, dan krijg je deze zender niet. SmartCard voor een DVB-CI+ of digitale HD decoder is noodzakelijk)
- Kijk je via Glasvezel TV dan kun je proberen de Entone decoder te herstarten.

LET OP. De netwerk frequentie van Albrandswaard zijn gewijzigd: (heb ik dikgedrukt)


Nieuwe Coax Caiway frequentie Rhoon -
Frequentie: 325.000 MHZ
Netwerk ID: 2527
Modulatie: 64 QAM
Symboolsnelheid: 6875 KS/s
Gewijzigd door Jaco Hage op 14 mei 2017, 13:57
 
serge
Ik heb hetzelfde, kijk via glas. dan heb je geen smartcard nodig toch?
 
serge
Kanaal 318 is Fox maar ontvanger geeft aan "de gevraagde zender bestaat niet in uw huidige abonnement"
 
Jaco Hage
Vaag. Kan hem hier zien via Glas. decoder al herstart?
 
Jewece
Hoi Jaco,

Wij hebben glasvezel en een wedstrijd besteld voor vanmiddag half drie. Zetten ze de zender om die tijd dan pas aan want nu hebben we nog niks. Wij hebben de glasvezel direct op de tuner van de tv dus geen entone. Groetjes en bedankt

Jan willem
 
Jaco Hage
dus TV via de coax of via de Entone losse decoder>?

Werkt het al? Of ga even naar Caiway Twitter, Verwacht dat ze je online kunnen bijstaan voor e.v.t. activatie.
Gewijzigd door Jaco Hage op 14 mei 2017, 14:11
 
Jewece
Wij hebben die entone niet meer en ook geen pasje. Ben bang dat het niet gaat lukken vandaag. Bedankt voor je antwoord:-)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pay per event', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Pay per event, Wedstrijd staat niet in de lijst? Interactieve TV, Pay Per Event : 3 23 okt 2016
Pay per Event Interactieve TV, Pay Per Event : 3 21 jan 2013
Advertentie