obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Entone functioneert slecht
godefriedus
Programma pauzeren, terugspoelen, doorspoelen werkte nauwelijks. Na klacht een nieuwe toegestuurd gekregen. Problemen blijven. Soms doet 'ie het, maar meestal niet. Is er een beter apparaat verkrijgbaar?
 
Sokje
Ja, de IPTV ontvanger van KPN, die werkt erg fijn. Heb ik vaak genoeg mee gespeeld bij de buurman.
 
cawul

Quote

godefriedus schreef:

Programma pauzeren, terugspoelen, doorspoelen werkte nauwelijks. Na klacht een nieuwe toegestuurd gekregen. Problemen blijven. Soms doet 'ie het, maar meestal niet. Is er een beter apparaat verkrijgbaar?


Dat is netjes van ze. Welk model heb je nu gekregen ? (515?)

'Mijn' Entone 515 vertoonde ook wat rariteiten de laatste tijd.
- zomaar opnieuw opstarten (enkele keren de laatste weken)
- schijf vol: kwam ik achter toen ik iets wilde programmeren.
(nadat ik al een aantal opgenomen programma's had gewist, die ik met opzet had bewaard om ze later nog eens te kunnen bekijken, kwam ik een opname met een duur van ruim 22 uur(!) tegen. Tja, na het wissen daarvan had ik natuurlijk genoeg ruimte. Jammer van die oude programma's)
- langzaam: voorheen reageerde het apparaat snel op de afstandsbediening, nu moet je duidelijk eventjes wachten
- een opgenomen programma, slechts bij 1, ergo 'incident' dus, regelmatig blokken en balken
- wat langer geleden: onmogelijk om te schakelen tussen zenders en 4 onbekende programma's opgenomen
(zie: https://caiway.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1877)

=
 
Bakstenen
Ik heb een paar maanden geleden ook een nieuwe ontvangen,terwijl ik had aangegeven dat alleen de AB niet goed was,kreeg een nieuwe Entone erbij,was ook gelijk de blokken en strepen kwijt.
Werkt prima nu
 
cawul

Quote

Bakstenen schreef:

Ik heb een paar maanden geleden ook een nieuwe ontvangen,terwijl ik had aangegeven dat alleen de AB niet goed was,kreeg een nieuwe Entone erbij,was ook gelijk de blokken en strepen kwijt.
Werkt prima nu


Welke had je en welke heb je gekregen?
Ik bedoel, de 515 geruild voor een nieuwe 515?
Andere afstandsbediening?
(ook met knoopcelbatterijtjes en toetsjes aan de onderkant?)

=
 
Bakstenen
Ja kreeg dezelfde Entone,maar wel een universele AB
 
doghouse
Zelfde probleem met entone 515 ,caiway denkt het nu op te lossen door de "oude" 510 te sturen,1 jaar geleden is mijn 3e 510 geruild voor de "verbeterde 515 .Snappen ze het daar nu echt niet???
 
Sokje
Betalen jullie nog steeds extra voor die Entone als hij zo slecht functioneert?
 
doghouse
Dat kreng zat in het pakket,caiway ontkent trouwend dat het een probleem apparaat is
 
Sokje
Had Caiway maar zon fijne ontvanger als KPN. Ik zie het bij mijn buurman en het werkt allemaal erg fijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone functioneert slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Advertentie