obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
multiscreen geeft aan encryptie enz enz
Sokje
Bedoel je met Chromecast ?
 
aktep
nee ik heb een chromebook laptop die draait op de chrome webbrowser daar
moet alleen een plugin voor gemaakt worden.


"Er is een fout opgetreden Chrome is not supported. Please use another type of browser.
This plugin is not supported"
 
Bordewolf
De huidige Multiscreen is gewoon lachwekkend. Hij werkt niet op diverse nieuwe androidtoestellen, geeft problemen op Ipads en een fatsoenlijke Windows10-app is er niet.
Streaming is niet mogelijk, wat juist wel wenselijk is.
Opnemen via de app en afspelen van opgenomen zaken gaat ook niet.

Dit is echt een app die drie jaar terug nog kon voldoen, maar in deze tijd is er echt iets anders gewenst. Kijk om je heen hoe goed andere providers dit voor elkaar hebben.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Bij KPN kan je opnames programmeren en terugkijken. Daarnaast ook programma gemist tot een week terug. Gewoon op je tablet. Ik dacht dat dit bij Caiway ook al lang kon met de Multiscreen app. Raar dat dit nog niet zo is voor notabene 2017.

Tijd voor KPN op de glasvezel hier !
 
aktep
moet multiscreen het wel doen, Roberto................
 
Sokje
Ik vind Multiscreen van KPN op tablet er haarscherp uitzien.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Sokje schreef:

Ik vind Multiscreen van KPN op tablet er haarscherp uitzien.


Snap ik wel dat je dit vindt. Dat komt waarschijnlijk omdat je een oudere tablet hebt of kijkt op een kleine telefoon.

Overigens de Ziggo app is wel dik in orde. Heerlijk BBC first streamen naar mijn tvGrin


Volgens mij klopt deze info niet. Volgens mij geeft KPN ook al HD streams door. En eerlijk gezegd doet dat niets af aan de sterk verouderde app van Caiway.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'multiscreen geeft aan encryptie enz enz', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multiscreen en app liggen er uit. Storing : 8 29 mei 2020
Netflix geeft via wifi geen surround Hardware instellingen : 15 11 mrt 2020
Multiscreen App op iMac desktop Storing : 101 24 sep 2019
Multiscreen tv CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Advertentie