obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
multiscreen geeft aan encryptie enz enz
Bordewolf
Het is toch al te triest voor woorden dat we hier moeten gaan discussieren over welke browser wel of niet omdat de app gebruik maakt van een verouderde invoegtoepassing?
Er had toch al lang een Windows10 app moeten zijn waardoor zo'n discussie uit de wereld is?

Maar ik blijf zeggen dat er iets nieuws komt binnenkort (al weet ik dat ook niet zeker), het is een glazen bol gevoel.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Die gevoelens van jou ken ik nou wel Whistl
 
caiwayer
Jaco,

cache legen biedt bij mij geen oplossing. Decryption error doet zich nog steeds voor. Helaas
 
caiwayer
App versie: 2.17.0 build 1087
Device versie: Phone

Heeft gewerkt tot ergens eind febr/ begin maart, precieze moment van problemen weet ik niet.
Medling: Kan video niet decrypten (ENCRYPTION_ERROR: -2..... [hele reeks getallen])


Device is NIET geroot.
 
Jaco Hage
Ik som de issues even op en stuur ze door.

Thanks Caiwayer voor je input.
 
Jaco Hage

Quote

Murgen schreef:

For the record, op iPad werkt de app prima. Helaas weer niet op Mac's Safari en momenteel ook Firefox.


Update van Murgen: Middels nieuwe plug-in geïnstalleerd en Safari werkt weer Thumbs Up
 
Henkoro
De enige oplossing is om je telefoon te back-uppen en terug te zetten en dan op nieuw installeren. Dit heeft bij mij de fout opgelost. Deze stap na dat ik Caiway hierover heb gebeld en gevraagd wat hier de oorzaak van is! Zij hadden hier geen antwoord op.

Henkoro
 
Kweenie12
Dat antwoord had ik ook gekregen maar ik durfde niet wantik ben niet zo heel bekend met terugzetten in fabrieksstand. Ik weet dus niet of ik dan alles kwijt ben zoals mijn notities. Telefoonnummers ed en als ik een backup doe wat slaat hij allemaal op en wat ben ik kwijt en wat kan ik het überhaupt terug vinden die backup als mijn telefoon schoon is. Veel vragen en daarom heb ik het niet gedaan.
 
IJssel
Ik heb hetzelfde probleem sinds enkele weken. Zowel op de telefoon als de pc werkt multiscreen niet meer. Plugin al diverse keren opnieuw geïnstalleerd en verschillende browsers geprobeerd, niets werkt.
 
aktep
Wanneer kan ik met chrome multiscreen bekijken?





Gr. Arie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'multiscreen geeft aan encryptie enz enz', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multiscreen en app liggen er uit. Storing : 8 29 mei 2020
Netflix geeft via wifi geen surround Hardware instellingen : 15 11 mrt 2020
Multiscreen App op iMac desktop Storing : 101 24 sep 2019
Multiscreen tv CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Advertentie