obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
multiscreen geeft aan encryptie enz enz
Kweenie12
Hielp ook niet. De telefoon opnieuw opstarten
 
Kweenie12
Jago Hage de App versie van playstore is 2.17.0 (Phone) hij geeft mij de volgende melding: zie de 2 foto s en een foto van de laatste updates van mijn telefoon en verder nog een foto over de versie. Hopelijk is dat voldoende. Gr Tineke
Kweenie12 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Jaco Hage

Quote

Kweenie12 schreef:

Jago Hage de App versie van playstore is 2.17.0 (Phone) hij geeft mij de volgende melding: zie de 2 foto s en een foto van de laatste updates van mijn telefoon en verder nog een foto over de versie. Hopelijk is dat voldoende. Gr Tineke


Heb de screenshots doorgestuurd. Ik heb zelf geen invloed op de oplossing, zit alleen dichter op de bron om te melden.

(Zal zelf het toestel/uitvoering/software eens opzoeken of daar meer over geschreven staat).
 
Jaco Hage
Kreeg net een tip voor Multiscreen App Caiway ERROR.

- In het setting menu van van de App de Cache legen.

Wil je even checken of dit helpt?
 
Kweenie12
Jaco ik heb bij instellingen/opslag alle caches geleegd, ik weet verder niet wat hij bedoelt en waar ik het op mijn mobiel moet vinden. Zie foto het staat op nul, of wordt er wat anders bedoelt? OP de app had ik trouwens nergens een mogelijkheid om iets te verwijderen of in te stellen , bij instellingen stond dan alleen automatisch INLOGGEN verder niks dit kan ik aan of uitvinken
Kweenie12 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Jaco Hage
Je kunt ook bij Opslag naar de Apps die geïnstalleerd zijn (zowel op intern als bv een SD geheugen). Daar kun je de cache legen.

Anders eens via je Google Playstore de App volledig verwijderen en opnieuw installeren.
 
Murgen
For the record, op iPad werkt de app prima. Helaas weer niet op Mac's Safari en momenteel ook Firefox.
 
Kweenie12
Alles gedaan. Opnieuw opgestart en weer geïnstalleerd maar het blijft hetzelfde.mss een rare opmerking maar ik kan geen sd op mijn telefoon vinden. Ik favht me te herinneren dat een Samsung Galaxy s6 geen sd kaart had. Of heb ik dat mis.
 
Jaco Hage
OK. Helder.
Nee die extra SD in de telefoon hoeft niet perse maar veel mensen zetten kun bestanden op de SD anders heb je kans dat de telefoon trager wordt etc,etc,

Er is een ticket rond een aantal App issues aangemaakt.

Laat even weten als je App weer werkt.

Note:
Alleen de oudere Firefox zou moeten werken.
 
Kweenie12
Ik gebruik volgens mij geen Firefox en ook geen google. Ik heb het gisteren op mijn tablet gezet en daar doet het goed maar die tablet is niet van mij vandaar dat ik het op mijn telefoon wou. Mocht het ooit daarop gaan werken dan laat ik het weten. Verder wil ik jullie allemaal bedanken voor het meedenken en aandragen van mogelijke oplossingen. Super bedankt. Groetjes
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'multiscreen geeft aan encryptie enz enz', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multiscreen en app liggen er uit. Storing : 8 29 mei 2020
Netflix geeft via wifi geen surround Hardware instellingen : 15 11 mrt 2020
Multiscreen App op iMac desktop Storing : 101 24 sep 2019
Multiscreen tv CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Advertentie