obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Replay TV optie verder gaan waar je was is weg?
RobinStn
Tot voor kort had ik de optie om onder Replay TV verder te kijken vanaf het punt waar ik bijv. eerder op de dag was gestopt. Stel ik kijk RTL nieuws van gisteren terug en stop even na 10 minuten. Een uur later klik ik weer op RTL nieuws terugkijken van begin, dan kreeg ik daarna de optie 1. Kijken vanaf 10:00min en 2. Kijken vanaf begin.

Gisteren merkte ik dat deze optie 1 verdwenen is. Dus heb ik Caiway gebeld. Na een tijdje kwam men terug met het verhaal dat het in de testruimte bij Caiway ook niet lukte dus dat het gewoon niet werkt?? Ik vroeg en nu? Antwoord: Het werkt niet dus dat is het. Heel erg eigenaardige manier van klantenservice. Ik zou er bijna voor overstappen op een andere provider maar goed ben verder wel tevreden. Ben ik nu gek of heeft deze optie alleen bij mij ooit gewerkt? En andere vraag werkt dit bij andere nog?
 
mooijekind11
Bij mij heeft dit iig nooit gewerkt. Zodra ik iets anders ging doen en het programma af wilde kijken dan was het gewoon van vooraf aan :-(

Alleen voor opgenomen programma's krijg/kreeg (zit nu op werk dus weet niet of het nog steeds zo is) ik de keuze om verder te gaan waar ik was gebleven of om opnieuw te beginnen.
 
Migow
Hier ook nooit gewerkt. Dat werkt alleen voor opgenomen programma's en dat werkt nog steeds zo.
 
Bordewolf
En dat laatste wil je dan niet. Je wilt dan vanaf het punt kijken waar je gebleven was. Dus nu voegen ze het eens toe en het ander werkt opeens niet meer.

Overigens was ik wel blij dat er nu echt iets nieuws in de nieuwsbrief stond al had ik aankondigingen verwacht van:
- Splinternieuwe Multiscreen voor alle systemen (ook Windows 10) met castmogelijkheden
- Ziggo Sports allemaal in HD nog voor de formule 1 begint!
- BBC First HD
- Omschakeling regionalen op glasvezel naar HD
- Omschakeling naar MPEG4 en afschakeling SD-kanalen van premium zenders die al in HD zijn.
- Ipv6
- Pathé Thuis weer werkend

mmmmmm Nog niks wat ik van mijn bingolijstje kan afstrepen terwijl ik had verwacht dat mijn getallen binnenkort zouden vallen.
Gewijzigd door Bordewolf op 10 maart 2017, 19:11
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Volgens mij is je bingolijst een Ziggolijst als ik de inhoud ervan lees. Behalve het glasvezel gebeuren.

Heb laatst nog toen ik een bakkie ging doen bij mijn buurman BBC First HD gezien, maar het is echt een bloedmooi beeld met duidelijke Nederlandse ondertitels.

Voor mij geheel niet te snappen waarom Caiway zo'n goeie aanwinst in het zenderaanbod weigert.
 
Bordewolf

Quote

Sokje schreef:

Volgens mij is je bingolijst een Ziggolijst als ik de inhoud ervan lees. Behalve het glasvezel gebeuren.

Heb laatst nog toen ik een bakkie ging doen bij mijn buurman BBC First HD gezien, maar het is echt een bloedmooi beeld met duidelijke Nederlandse ondertitels.

Voor mij geheel niet te snappen waarom Caiway zo'n goeie aanwinst in het zenderaanbod weigert.


Volgens mij staan er alleen zaken op die je van iedere provider in deze moderne tijd verwacht.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Weet je al een nieuwe datum voor BBC First, Bor ?
 
Bordewolf

Quote

Sokje schreef:

Weet je al een nieuwe datum voor BBC First, Bor ?

Het laatste nieuws is dat ze er nog niet uit zijn.... Dus men is (nog steeds) in de onderhandelfase.
De koffie zal wel goed smaken...
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Ze zijn er al twee jaar niet uit. Hoelang houdt Caiway zijn klanten nog aan het lijntje op deze manier?
 
Bordewolf
Mijn gok is dat het nu tegen de zomer komt samen met Viceland en wie weet eindelijk ook Ziggo Sports in HD.
Wel adverteren met formule 1 maar alle zenders van Ziggo Sports naar HD ho maar.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Replay TV optie verder gaan waar je was is weg?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Suggesties hoe om te gaan met slechte kwaliteit Storing : 5 30 sep 2019
Replay TV Interactieve TV, Pay Per Event : 201 19 jan 2017
Replay tv Algemeen : 1 21 sep 2016
Rekam marktaandeel verder gedaald naar 46,2% Rekam (Digitale) Radio en Televisie : 2 09 feb 2015
Verbindingskwaliteit Glasvezel wordt niet waar gemaakt door Caiway CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 75 12 sep 2014
Advertentie