obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe tarieven per 1 maart 2017
cawul

Quote

Sokje schreef:

Wanneer was de laatste snelheidsverhoging ( en verlaging voor het instappakket) bij Caiway eigenlijk?


Ik meen ergens maart/april dit jaar, van 500Mbit/s naar 600Mbit/s.
Alleen de 500Mbit-abonnees met een pakket voorzien alle 'toeters en bellen' (speciaal tarief voor telefoneren, etc)
zijn bij een 600Mbit-abonnement véél duurder uit.

Zelf heb ik een 500Mbit pakket met onbeperkt bellen in de EU voor 9,95.

Een vergelijking komt zo'n beetje neer op het volgende:

-
4gs7RB2
-

30% duurder in mijn geval.

Ik heb al vaak gebruik gemaakt van gratis bellen binnen EU, maar je kunt uiteraard kiezen voor onbeperkt bellen binnen Nederland,
dan wordt het verschil 'slechts' 14 euro (+17%) en dat voor 100Mbit extra.

Vermoedelijk zullen maar weinig bestaande klanten 'overstappen' naar 600Mbit.

-
 
jj1987
Snap niet wat sommige mensen met 500mb moeten. Of je moet een server draaien die druk aan t werk is. Of 15 kinderen hebben die allen netflixen en Skypen en dan ook nog eens tegelijk. Tegenwoordig is het hoe meer mb’s hoe meer je de man bent in mijn beleving.
 
cawul

Quote

jj1987 schreef:

Snap niet wat sommige mensen met 500mb moeten. Of je moet een server draaien die druk aan t werk is. Of 15 kinderen hebben die allen netflixen en Skypen en dan ook nog eens tegelijk. Tegenwoordig is het hoe meer mb’s hoe meer je de man bent in mijn beleving.


snap zo'n reactie niet.
moet iedereen voor zichzelf weten, toch?
of is het de kift soms?
 
Bordewolf
Heren, hou het netjes.

Ik heb ook G500, loopt als de brandweer. Ik ben er erg blij mee. De internetsnelheid en stabiliteit zul je mij niet over horen klagen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
- BBC First HD
- Regionalen in HD
- Ziggo Sports zenders in HD
- FIlm1 in HD
- Nieuwe Multiscreen
- Opnemen en terugkijken in Multiscreen
- Casten via Multiscreen
- IMAP mail (komt er bijna aan!)
- IPv6
- Smartcardtax afschaffen of verlagen
- Eerste Entone gratis
- Pathé Thuis werkend (en als kadootje gratis wanneer nog voor de entone wordt betaald)
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Migow
Wat wil je hiermee nu zeggen? De nieuwe tarieven voor 2018 zijn nu bekend en we krijgen meer kanalen in hD waaronder ziggosport en foxsport 2en 4 maar die heb ik al in hd. Multiscreen krijgt meer kanalen maar geen casting mogelijkheid. Kunnen we het weer een jaar mee doen pfff
 
Sokje
Ik vind de verbeteringen erg mager, gezien de flinke tariefsverhoging.

Voor de mensen in Gouda vind ik de tariefsverhoging eigenlijk onterecht. Geen HD zenders erbij. Waarom eigenlijk niet?
 
Migow
Wat ik me afvraag zijn die extra Hd kanalen ook beschikbaar op coax of alleen via glasvezel?
 
Sokje
Ligt eraan in welke gebied. In het Goudse zijn ze nergens op beschikbaar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe tarieven per 1 maart 2017', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Advertentie