obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe tarieven per 1 maart 2017
Bakstenen
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,
is gewoon een fabeltjes krant die Caiway, er zijn wel andere pakketten,alleen die kan je niet afnemen wel de Glas 75 alleen met je dan een ENtone die ik nu heb dan ineens 7,50 per maand voor gaan betalen,m.a.w. links of rechts om het maakt niets uit je moet de verhoging betalen of weg gaan bij Cai
 
Cees
Kan het zijn dat de snelheidsverhoging al is doorgevoerd door Caiway?

5997923781
 
Jaco Hage
Volgens mij moeten we snel de Gebruikers account gegevens aanpassen Highway...

Merk je verschil Cees?
 
Cees
Ja zeker Jaco. Moest iets downloaden en vond het sneller gaan. Heb toen een speedtest gedaan. Zat altijd rond de 264 Mb/s en nu was de snelheid 318 Mb/s.
 
Jaco Hage
Netjes hoor. Scheelt inderdaad ... Ook goed om te horen Smile
 
Cees
Graag gedaan Jaco. Heb verder ook nooit meer problemen gehad met internet sinds ik glasvezel gebruik. Compliment daarvoor aan Caiway, mag toch ook wel is een keer gezegd worden.
 
Jaco Hage

Quote

Cees schreef:

Graag gedaan Jaco. Heb verder ook nooit meer problemen gehad met internet sinds ik glasvezel gebruik. Compliment daarvoor aan Caiway, mag toch ook wel is een keer gezegd worden.


Dat mag je zeker zeggen. Glasvezel internet van Caiway is absoluut een verademing. Voor minder zou ik het niet doen. Zeker niet als je kijkt hoeveel energie er tegenwoordig gevergd wordt op WiFi gebied. Super stabiel. Zelden problemen.
 
Cees
Ja wifi werkt bij mij ook goed. Vrijwel nooit problemen met Multiscreen tv op mijn smartphone en internetradio via TechniSat.
 
Murgen
Oudenbosch is ook al sneller!

315 / 319 Mbit/sec
 
lamjanus
Voor mijn beeldvorming. Ik heb nu G75 in combinatie met Interactieve TV en een Entone 515.

Als ik Interactief opzeg kijk ik dus niet meer via de glasvezel en kan ik niet meer opnemen? Wat krijg ik dan? Zo`n ouderwetse Humax? Ik heb bij mij in het dorp ook gebruikers gezien met zo`n Entone Kamai via glasvezel. Wat is daar dan het verschil mee?

Bedankt voor jullie reactie, dat help misschien een juiste keuze te maken voor 1 maart.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe tarieven per 1 maart 2017', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Advertentie