obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe tarieven per 1 maart 2017
Bordewolf
Roberto,

Het maakt niet uit wat voor tijd het is. Ik had het een ander gebaar gevonden wanneer TVPlus verhoogd was naar 2 euro (dus minder korting op TV Plus) en 1 euro korting op Interactief. Dan had ik ook 1 euro meer moeten betalen, maar was het voor mijn gevoel eerlijker en rechtvaardiger tov de andere pakketten.

En wanneer On Demand de toekomst is dan moeten de door jou genoemde apps OOK beschikbaar komen en OOK Pathe Thuis, maar dan wel met 1 gratis film bij G500 of straks G600.

Waarom hebben ze G500 niet meteen omgezet naar G600? Scheelt weer een pakket die toch niet meer gekozen kan worden en de klant kan kiezen voor of het nieuwe wellicht iets duurdere pakket of G300.

Het is nu een allergaartje met al die pakketten. Niet meer uit te komen.
De verhoging op Interactief ga ik in elke geval niet in mee. Ik verwacht juist een verlaging aangezien juist dit bij andere providers gratis is en bij andere pakketten ook een verlaging aangeboden is.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
Dan mag dit wel een hele grote konijn zij die uit de hoed komt.
Pathe Thuis komt ook terug. Wie weet wordt dat een combi of gratis Fox Sports.
In dat geval zit de korting ergens anders. 8,50 en 2,50 korting op interactief tov G500 is ook 11 euro! TV Plus en Internationaal moet je dan weer helemaal betalen.
Dus wie weet... Maar ja, dan moet de basisprijs wel gelijk zijn aan G500 anders wordt het weer duurder! Dan valt ook opeens het kwartje wat betreft de prijsverhoging van Fox Sports....

Maar goed stel het is per saldo 1 euro duurder tov huidge G500. Dan heb je wel die verhoging.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Ik denk niet dat veel klanten zitten te wachten op gratis Fox Sports.
 
Bordewolf

Quote

Sokje schreef:

Ik denk niet dat veel klanten zitten te wachten op gratis Fox Sports.

Dat is waarschijnlijk de "keuze" waar Caiway het over gaat hebben. Feitelijk krijg je het er bij. Voor iemand die van G300 komt, tja die betaald iets meer maar krijgt wel het dubbele aan snelheid.
Voor de huidige G500 gebruikers wordt het een keuze (die zijn overigens per saldo nu beter af tov G300, maar dat komt doordat Caiway vreemd is omgegaan met de prijsverhogingen en die bij G500 bij het verkeerde product heeft doorgevoerd.

Het lastige is ook dat PLUSTV gratis er bij doen een hele lastige is om terug te draaien. Want wie heel PLUSTV niet wil??? Dit kan je niet even een verhoging in de mik gooien op PLUSTV...
Eigenlijk heeft Caiway zich hiermee in zijn voeten geschoten, maar ja dat gaat ook gebeuren wanneer ze nu Fox Sports gratis aan zouden gaan bieden. Maar dit soort zaken zijn eigenlijk niet vreemd maar maken het qua soorten pakket ondoorzichtig. Niets is gelijk aan elkaar.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

streep schreef:

klopt. naar een goedkoper abbo gaan kost dus niets. ik zou het wel telefonisch regelen en niet via mijn caiway. je kan er dan specifiek naar vragen.


Je krijgt er zelfs een maand gratis bij als je een jaar lid blijft. Hier ook gedowngrade per 1 maart naar G250(Alles in 1 Slim).


Want? Je wil TV Plus niet?
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen
Ik heb alles in 1 glas standaard en ga in maart 57 euro betalen,ik heb nu gekeken en het gekke is dat bij mijn abbo staat geen internet snelheid ,maar denk dat het 200 is als ik nu mijn abbo verlaag naar alles in 1 glas 150 betaal ik 9 euro minder per maand en dan heb ik 150 snelheid wat voor mij super snel is,tv en telfoon veranderd er niets
Nu de vraag wat vind het forum hiervan?
 
Bordewolf
Dit gaat niet.G150 is niet verkrijgbaar. Dan moet je naar G100 (Alles in 1 Huppeldepup)
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen
Wat zeg je nou wolfie, jij bedoeld dat de abbo,s hier https://www.caiway.nl/site/nl/applicatie/W17 de meesten er niet meer zijn?
 
Bordewolf
Yep, klopt net zoals G500 straks niet meer bestaat. Overigens zijn de gebruikers van dit pakket gewoon dubbel genaaid. De hoogste prijsverhoging maar als enige pakket geen snelheidsverhoging
Gewijzigd door Bordewolf op 24 januari 2017, 18:58
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Misschien dat Caiway zich nog bedenkt en de G500 cliƫnten ook wat extra's geeft voor de prijsverhoging?

Misschien een typefout op de website van Caiway?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe tarieven per 1 maart 2017', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Advertentie