obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe tarieven per 1 maart 2017
streep
bedankt maar op de site van caiway staat dat opzeggen gratis is vanwege de veranderingen maar als ik 'omlaag' wil brengt dit dus kosten met zich mee. ik zal dit eens voorleggen bij de cai.
 
streep
ik heb contact gehad met caiway en heb het volgende antwoord gekregen...
In verband met de wijziging(en) in uw abonnement(en) heeft u het recht om deze kosteloos tot 1 maart 2017 te wijzigen of eventueel op te zeggen via onze klantenservice. Ook als u een jaarcontract heeft. U kunt hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice via 088 2249 111 (tarief 088-nummer). Telefonieklanten bellen gratis naar 1200.
 
Cees
Dus ook als je een goedkoper abonnement wilt kost je dat niets?
 
Bakstenen

Quote

Cees schreef:

Dus ook als je een goedkoper abonnement wilt kost je dat niets?

Ik zou je niet rijk gaan rekenen,je kan alleen opzeggen,en als je een nieuw abonnement neemt moet je weer administratie kostten betalen.
Gewijzigd door Bakstenen op 20 januari 2017, 14:48
 
Bakstenen
En je moet professor zijn om uit de pakketten te komen wat een warboel is dat en Glas xx wil niet zeggen dat je ook tv via glas kan kijken
 
streep
klopt. naar een goedkoper abbo gaan kost dus niets. ik zou het wel telefonisch regelen en niet via mijn caiway. je kan er dan specifiek naar vragen.
 
Cees
Nee, was ook niet van plan om een goedkoper abbo te nemen. Ik wilde het even voor de duidelijkheid weten. Had overigens liever wat meer zenders, zoals bbc4, in HD gehad i.p.v een snelheidsverhoging.
 
rhuijben

Quote

Cees schreef:

Had overigens liever wat meer zenders, zoals bbc4, in HD gehad i.p.v een snelheidsverhoging.


Is die uberhaupt in HD beschikbaar buiten de UK?

De BBC doet behoorlijk moeilijk met zenders aanbieden aan buitenlandse providers. Nieuwe providers mogen alleen de commerciële kanalen aanbieden en bijvoorbeeld geen BBC 1 en 2. Dat die zenders er niet zijn is een van de meest voorkomende klachten van KPN klanten. (Alleen bestaande contracten zoals die met de oude kabelmaatschappijen mogen die kanalen tonen)
 
Bordewolf
Laat ik voorop stellen dat ik niet tegen prijsverhogingen ben, die zul je altijd en overal hebben, bij iedere provider.
De verhoging van mijn basisabo en Fox Sports zal ik dan ook klakkeloos accepteren. Alle begrip.

Waar ik fel op tegen ben is dat er van pakket tot pakket andere voorwaarden worden geschapen bij prijsverhogingen/verlagingen.

In het geval van interactief zelfs in het onredelijke. Laat iedereen € 2,50 betalen voor de eerste entone.
De drempel wordt dan lager om zo'n ding te nemen en een tweede aanschaffen wordt gemakkelijker.

Dat Caiway nu alle Interactief-prijzen verlaagd behalve de G500 is gewoon onredelijk en niet evenredig met wat er bij de andere pakketten gebeurt.
Caiway had bij G500 ook de prijs moeten verlagen of laten zoals die was. Verhogen kan er bij mij niet in en ga ik ook niet accepteren.
Het heeft in dit geval een averechts effect. Alle G500-gebruikers gaan de entone retour sturen. Daar zit Caiway toch ook niet op te wachten?
Volgens mij kost het administreren, terughalen, opnieuw netjes inpakken etc etc ook geld.

En dan nog iets. G75 en G250 worden WEL overgezet naar een nieuw pakket met gunstige voorwaarden zodat de enige prijsverhoging voor die groep de verhoging van het basisabo is en ze per saldo gewoon betere voorwaarden krijgen!
Waarom wordt de G500 dan niet overgezet naar G600 met dezelfde gunstige voorwaarden? Ik betaal al een kapitaal, waarom wordt de G500 genaaid?

25% verhoging van de entone en ook het basisabo omhoog!

Wat me ook stoort is al die pakketten die er bestaan, maak er een eind aan en zorg dat er maar drie zijn voor iedereen!
Gewijzigd door Bordewolf op 20 januari 2017, 18:15
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jaco Hage

Quote

Bordewolf schreef:

Laat ik voorop stellen dat ik niet tegen prijsverhogingen ben, die zul je altijd en overal hebben, bij iedere provider.
De verhoging van mijn basisabo en Fox Sports zal ik dan ook klakkeloos accepteren. Alle begrip.

Waar ik fel op tegen ben is dat er van pakket tot pakket andere voorwaarden worden geschapen bij prijsverhogingen/verlagingen.

In het geval van interactief zelfs in het onredelijke. Laat iedereen € 2,50 betalen voor de eerste entone.
De drempel wordt dan lager om zo'n ding te nemen en een tweede aanschaffen wordt gemakkelijker.

Dat Caiway nu alle Interactief-prijzen verlaagd behalve de G500 is gewoon onredelijk en niet evenredig met wat er bij de andere pakketten gebeurt.
Caiway had bij G500 ook de prijs moeten verlagen of laten zoals die was. Verhogen kan er bij mij niet in en ga ik ook niet accepteren.
Het heeft in dit geval een averechts effect. Alle G500-gebruikers gaan de entone retour sturen. Daar zit Caiway toch ook niet op te wachten?
Volgens mij kost het administreren, terughalen, opnieuw netjes inpakken etc etc ook geld.

En dan nog iets. G75 en G250 worden WEL overgezet naar een nieuw pakket met gunstige voorwaarden zodat de enige prijsverhoging voor die groep de verhoging van het basisabo is en ze per saldo gewoon betere voorwaarden krijgen!
Waarom wordt de G500 dan niet overgezet naar G600 met dezelfde gunstige voorwaarden? Ik betaal al een kapitaal, waarom wordt de G500 genaaid?

25% verhoging van de entone en ook het basisabo omhoog!

Wat me ook stoort is al die pakketten die er bestaan, maak er een eind aan en zorg dat er maar drie zijn voor iedereen!


Niets meer aan toe te voegen. Eens!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe tarieven per 1 maart 2017', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Advertentie