obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Opname plannen
bbuswier
Hallo, ik heb caiway glas met een Entone Kamai. Ik kom tot de conclusie dat ik alleen maar een opname kan plannen in de EPG. Ik zou graag ook handmatig een opname willen inzetten omdat ik ook nog wel eens op reis ben en bijv een week vooruit F1 wil inplannen. Hoe los ik dat op?
Is het mogelijk om een andere ontvanger te kopen en deze aan te sluiten?
 
Jaco Hage
Je kunt alleen via de EPG programmeren. Dat kan dagelijks en wekelijks bij de extra optie als je de opname aangeeft in de EPG.
Handmatig een tijd en datum kan niet. Via EPG kun je wel in de programmagids extra opnames toevoegen tot weken voor uit.
 
Lucky
vandaag zondag 26-11 opnames geprogrameerd via epg maar entone 515 hweft deze niet opgenomen
heel vervelend
gelukki wel replay tv dus kan wel terugkijken maar met die vervelende reclame
is er iets wat ik kan doen eraan zodat hij in het vervolg wel gewoon opneemt
heb hem al een reset gegeven
 
Bakstenen
Of de Entone is stuk,of je doet iets verkeerd,maar ik kan gewoon nog steeds opnemen,terug kijken hoop ik dat er geen storing is bij Caiway,want verleden week kon ik via gemist niet terug kijken,er stonden geen programma,s in.
Epg loop ook niet gelijk met de programmering,en ja je weet het antwoord al van Caiway,helaas daar kunnen wij niets aan doen is door derden aangeleverd
 
Lucky
heb gisteren de entone een harde reset gegeven en toen stonden de programma ineens wel in de opnamelijst dus gewoon opgenomen
ik kom van Canal Digitaal dus gelukkig nog wat ervaring met die dingen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opname plannen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO: GEEN PLANNEN VOOR AANBIEDEN THEMAKANALEN IN HD-KWALITEIT Algemeen : 77 23 jul 2018
handmatig opname entone amulet 515 Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 14 13 nov 2017
opname's entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 22 aug 2017
Entone 515 - kan opname niet verwijderen CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 3 17 okt 2016
Entone 515 afstandsbediening - naar einde opname springen CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 5 17 okt 2016
Advertentie