obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Storing Bluetooth op wifi
Hermansen
Bij het kijk op mijn Ipad naar multiscreen TV via Beats bluetooth hoofdtelefoon ondervind ik steeds dat het beeld bevriest.
Heb inmiddels bluetooth uitgeschakeld, en alles werkt daarna volgens behoren.
Heeft iemand daar ook ervaring mee gehad, en wat is er aan te doen is om toch draadloos verbinding te hebben.
Heb begrepen dat bluetooth werkt in de 2.4 GHz, vandaar ik wifi verbinding op 5GHz heb ingesteld, maar dat geeft geen verbetering.
 
Hermansen
Jaco,
Bedankt voor je snelle reactie waar uit ik kan uitmaken dat Bluetooth en WiFi een slechte combinatie is en er dus niet alleen in sta.
Helaas is me dit niet mede gedeeldt bij aanschaf van de hoofdtelefoon, maar zal het er mee moeten doen en zal hem maar met aansluitkabel gebruiken.

MVgr,
Herman
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Bluetooth op wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Advertentie