obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Webmail
vroemmie
Na de storing in Den Hoorn werkt nog steeds Webmail niet .
Zijn er meer met deze klacht ???

Heeft verder nog iemand raad tav de afgelopen storing tav de verloren mails en de webmail storing.

Mvg VROEM.
 
Sc0rpi0_44
Hier geen problemen met Webmail.
Kun je helemaal niet inloggen?
 
vroemmie
Dank je wel .

Ik kan inloggen ik kan selecteren ik kan op verwijderen klikken en dan komt steeds '' kan deze pagina enz '' dit doet zich voor vanaf de storing die er geweest is .



Alvast weer dank voor het meedenken en een fijn weekend .

VROEM.
 
Sc0rpi0_44
Vreemd. Klinkt alsof hij zich in iets uit de mailbox verslikt.
Je zou kunnen overwegen Caiway te vragen hem leeg te maken.
 
vroemmie
Dank je wel , ga ik doen .

Eerst maar even mijn PC repareren , sinds de storing was ook mijn licentie uit mijn office gegooid moest ik dus ook repareren heb gelijk maar een frisse installatie gedaan .

Ik ga Caiway morgen bellen vandaag geen tijd meer voor .

Iig weer dank voor het meedenken .

Groet, VROEM .
 
vroemmie
Goedemorgen ,

Webmail doet het weer het is weer even sloom als ik gewend was .

Dan ; na de storing had ik de nodige office problemen [ fout in verzenden en ontvangen ] daarover gebeld nr 1200 de medewerker heeft het met mij door gelopen alles stond goed , ze hebben het daar op de PC geprobeerd daar werkte het ook niet dan daar weer op een andere PC dan deed het , het wel : De medewerker zei ; er komt een monteur die moet u betalen maar als de spelling van mijn configuratie [ ze hadden het daar nagezien en alles stond goed ] niet goed was dan was het gratis de monteur kan pas a.s. vrijdag komen .
Inmiddels heb ik het zelf opgelost dat wil zeggen '' hij deed het op eens weer '' .
Een service van niks denk er dus over naar een andere provider te gaan mede ook omdat de 2 weken overlast die we hebben gehad er als compensatie je 2 weken naar Fox mag kijken ........En als je daar nu niks mee heb ??????????????.

Iig allemaal dank voor het meedenken en een fijne dag ,

VROEM.
 
ghijs
Ik had gisteravond ook een foutmelding bij verzenden/ontvangen , ,de verbinding met de server was onderbroken.
Er is /was waarschijnlijk meer aan de hand.
Heb vandaag nog niet naar mijn e-mails kunnen kijken, doe ik vanavond, hoop dan wel dat het weer is opgelost.

Groeten,

Ghijs
 
vroemmie
Dank je wel Ghijs , het is precies het geen ik bedoel .

Ik heb iig hiervan melding gemaakt en een klacht ingediend .

Fijne dag en groet,

VROEM.
 
ghijs
Alles werkt weer gelukkig.
Groeten,

Ghijs
 
vroemmie
Goedemorgen :

Webmail doet het nog niet .
Het si hopeloos en hulp van Caiway ho maar , ik denk er serieus over na om naar een andere provider te gaan want ook tav de storing die we gehad hebben zijn ze erg kort ja je kon Fox 2 weken krijgen en als je nu niks heb met Fox of het al in je Abo heb is een sigaar uit eigen doos .[ zie prog RADAR ]

Fijne dag All en groet VROEM .
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webmail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail Storing : 3 23 dec 2021
webmail Storing : 3 21 jan 2020
webmail Storing : 7 31 mei 2016
BIJGEWERKT Caiway Webmail Nieuws van CaiWay/Delta : 1 13 dec 2015
WEBMAIL Storing : 4 22 apr 2013
Advertentie