obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Wat verandert er?
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
hoge telefoon tarieven glasvezel
romaa
Sinds ik erachter kwam dat de tarieven internationaal meer dan dan 12 keer zo hoog zijn geworden(zwitserland van 4 cent naar 50c pm)
bellen wij niet meer met caiway, maar met de mobiele telefoons. Zelfs via deze dure manier van bellen besparen we veel (50%) in vergelijking met de rekening van juni en juli van caiway. Gek toch dat ze maar blijven adverteren dan je met glasvezel goedkoop kunt bellen!!!
Welke actie kan ik starten om de telefoon tarieven concurrerend te krijgen. ron maas
 
Highway
Misschien is een VOIP telefoon provider een alternatief voor je.

Als je het hebt over een actie om caiway te dwingen de tarieven naar beneden bij te stellen dan ben ik benieuwd wat er bedacht wordt.
Handtekening
Wink
 
Plompie
De reclame is idd nogal misleidend want goedkoop is het zeker niet. Maarja, wat doe je eraan.. De aansluiting zelf is zo goed als gratis (maakt niet uit of je een abo met of zonder telefoon neemt).

Wij bellen eigenlijk nooit met de vaste lijn. Veel te duur, zelfs voor lokale gesprekken, en iedereen heeft toch een aantal mobieltjes thuis liggen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoge telefoon tarieven glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Te hoge latency op glasfiber CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 2 24 jul 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Advertentie